is dit een MHR Team ? Pia AC

Hallo ,

Ik ga deze cilinder kopen .

Welke zuiger hoort/kan hier bij , mischien een goedkopere Vertex ofzo?

Volgens mij is dit de MHR Team AC Pia zover ik het kan zien ..

Foto's
Malossi5.jpg


Malossi3.jpg

Malossi2.jpg

Malossi.jpg

Malossi4.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Oke leuk !

Wat is deze cilinder ongeveer waard met kop in deze staat ?
Zonder zuiger..

En waar krijg ik de zuiger voor dit type cilinder ?

Heb nu een Polini for race 1 , die zal. wel flink inhouden neem ik aan?

MHR 06 mischien wat? Of te hoogtoerig?

Alvast bedankt .
 
Dit is een redelijk oude, uit 1999.

Wat hij waard is? Denk tussen de 75 en 125 euro in goede staat met zuiger.

Zie fred motored of euroscooters bijvoorbeeld voor een zuiger.

Qua uitlaat, weet ik dat een oud type evo pijp het er best lekker op doet. Een team 06 zal ook wel goed lopen mits de rest van je setup goed is natuurlijk.
 
Ik zie toch maar van de koop af , de koper vraagt zich maar 30 eu voor de cil + kop.
Maar zit geen zuiger bij helaas , en het slijtage bevalt me niet , vroeger ook al niet dusja zie er vanaf.

Staat btw op Marktplaats voor diegene die een Snel Piaggio AC cilindertje wilt:)

Onder de naam Malossi MHR Replica :emo:
 
Cilinder ziet er zo op de foto gewoon goed uit, geen rare plekken.

Als je deze koopt voor 30 euro en een zuigertje voor 50 euro, ben je goedkoop klaar toch?!
 
Ja ik weet het , ik zag er ook potentie in om het te kopen , maar heb al veel rekeningen enz , en wil nog een Gianelli Metal erbij kopen , heb 2 weken geleden een splinternieuwe Metal gekocht , hangt op aan mn muur in mn woonkamer.

En als ik hem zou kopen , en erna weer verkopen , ben ik nog 80 euro kwijt minimaal omdat er geen zuiger bij zit, en dan krijg ik er maar zo'n 75 euro voor , dus winst maak ik al helemaal niet erop.

Moet nog een hoop spullen kopen voor het 2e Terrarium enz enz enz , dus het gaat het hem niet worden deze keer helaas.

En met slijtage bedoelde ik dat de zuiger(veer) erg snel slijt vind ik bij zon snel alu cilindertje.

Heb een Manston Replica gehad , en die slijte ook als de ziekte, goed warmrijden enz , TTS / RS erin.

Daarom hou ik het nu bij een DR70 , paar jaar geleden ook altijd goed bevallen dus nu ook nog wel , i.c.m. snorvertanding in het blokje :)

Gieren en Gieren haha..
 
Is Castrol RS opeens niet goed genoeg voor een Manston replica o.i.d. wil je zeggen?

duur en niks beter iig!!

waarom iedereen Castrol zo geweldig vind weet ik niet , maar deze olie is alleen maar duur , verder niet!

dit soort cilinders moeten worden gesmeerd met goeie olie vanwege de hoge toerentallen!

A-747 , Silkolene race olie , Sunoco race olie etc. echt goeie olie dus!
 
Oke , dat een Team ac met A747 gesmeerd moet worden , dat snap ik.

Maar een Manston Replica , die een stukje sneller is als een S6 Pro o.i.d. , daarvan snap ik niet dat je A747 moet gebruiken...
 
Oke , dat een Team ac met A747 gesmeerd moet worden , dat snap ik.

Maar een Manston Replica , die een stukje sneller is als een S6 Pro o.i.d. , daarvan snap ik niet dat je A747 moet gebruiken...

je hoeft ook niet perse A747 te gebruiken ,maar wel goeie olie..

daarnaast is een Replica best snel te maken , zelfs standaard nog wel!
 
Aan je posts te zien, snap je wel meer niet. Vragen over een team, en dan dr70 halen

Haha joker ga in de zandbak spelen wijsneus , rijd al 4 jaar met 'n DR70 nu onderhand , en had van te voren die Manston Replica.

Dus wat wil je nou bereiken met die mega stoere post van je ?

Faalhaas
 
Back
Top