Is dit een goede setup?

Sem0183

Member
Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt maar er is toch verandering gekomen in de setup die ik onder mn type 3 wil bouwen.

Malossi Sport 70cc
Yasuni R
Malossi Multivar
Doppler Racing Endurance krukas
Polini speedclutch 3g
Polini V-Snaar
Dell’orto 17,5mm (of 19mm?)
SKF C4 krukaslagers
Std brom vertanding
Nieuw origineel spruitstuk
Std poulie

Rollen, sproeier, trekveren en drukveer wordt nog ff afstellen.. is dit een leuke setup?
 
Advertisement - register to remove this

Niks mis mee om dagelijks te rijden. Zou zelf een 19mm erop zetten.
En wat je al zegt ff goed afstellen en rijden maar
Ik kan alleen geen 19mm vinden met elektrische choke. Ik heb zelf geen verstand van de choke open en dicht zetten op het juiste moment, als de motor koud is moet hij open staan maar wanneer moet ik hem dicht zetten? Ik heb ook een kleine rib met een buitenboordmotor daar zet ik de choke open en zodra hij start laat ik hem een paar seconden lopen en dan zet ik hem dicht. Is dat hetzelfde met een scooter?
 
19 MM met een elektrische Choke die is er niet , althans Geen Polini of Dellorto , en een Ali-Express Carburateur kan je beter niet kopen .
Je kan de Choke bedienen via een kabel met hendeltje , in je helmbak , of aan het Frame schroeven ergens .
Btw ... Met een 19 MM gaat het verbruik behoorlijk omhoog , met snelheid win je een Km of 7.
een 21 MM met Auto Choke is er wel .. echter dat is overkill met jou Set Up , en loopt niet lekker.
Btw , vergeet niet de begrenzers uit de uitlaat en Demper te Frezen .
 
Ik kan alleen geen 19mm vinden met elektrische choke. Ik heb zelf geen verstand van de choke open en dicht zetten op het juiste moment, als de motor koud is moet hij open staan maar wanneer moet ik hem dicht zetten? Ik heb ook een kleine rib met een buitenboordmotor daar zet ik de choke open en zodra hij start laat ik hem een paar seconden lopen en dan zet ik hem dicht. Is dat hetzelfde met een scooter?