is dit de goeie manier

degrees

Well-Known Member
zo wil ik me krukas en lagers in me blok doen, is dit de goeie manier?

ok wat ik nu ga doen is, krukas rustig laten liggen, lagers met wat olie in een zakje in de vriezer (nachtje ofzo), volgende dag pak ik me krukas en haal ik de lagers uit de vriezer, dauw de lagers om de krukas, tegelijkertijd moetik ook het blok verhitte, en doe het als 1 geheel erin
 
Advertisement - register to remove this

degrees said:
zo wil ik me krukas en lagers in me blok doen, is dit de goeie manier?

ok wat ik nu ga doen is, krukas rustig laten liggen, lagers met wat olie in een zakje in de vriezer (nachtje ofzo), volgende dag pak ik me krukas en haal ik de lagers uit de vriezer, dauw de lagers om de krukas, tegelijkertijd moetik ook het blok verhitte, en doe het als 1 geheel erin

eerst krukas nachtje in vriezer en lagers niet, dan de warme lagers om de koude krukas doen, dan het geheel, krukas met lagers dus, in de vriezer en zo in je verwarmde blok schuiven. Let er wel op dat je de lagers niet TE veel verwarmt want daar zijn ze ook weer niet voor gemaakt.
 
Wij doen dit anders, wij leggen kruk in de vriezer, warmen blok op leggen lagers erin, dan de kruk er langs 1 kant, dan kleine carterhelft erop draaien, en dan kruk centreren, dus wij warmen lagers niet op anders loopt het vet wat reeds in lagers zit eruit
 
Back
Top