This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Intermot Munchen - Nieuwigheden 2003 !!!!

Razma

Well-Known Member
Yezzzz.... net terug van Duitsland.... ff bezoekje gebracht met digicam... hoop info en persmappen mee terug genomen en vooral lekkere primeurs

Exclusief voor forumpeoplezzzz !!! Enjoy !!!!

Misschien allereerst het meest belangrijke en meest opvallende nieuwe model: Peugeot 125 met injectie en versie met compressor...

detail...

en voorkantje...

en achterzijde...

en nog twee....

Stukje nog uit de infomap... zie je ook de ahcterveer zitten, concept van het frame,...

en nog ook ander nieuws bij Peugeot....

stuurkapje voor metal x

nieuwe standaard uitlaatjes voor de meeste Peugeots... echt vetjes ..

Nieuwe koplampen TKR....

nieuw achterspatbordje...

Last edited:
Ik vind het er koel uitzien;

* Peugeot maakt vorderingen
* Koso heeft echt VET vervangingsspul, ben erg benieuwd of het leverbaar wordt
* Die Derbi is echt TE lelijk
* Nieuwe Rieju laat je twijfelen of je toch maar niet gaat leren schakelen
* Ik wist niet dat er een Pro Race-pijp voor Kymco was
* Die Race-Runner 180 is behoorlijk afgetrapt
* NRG zonder kickstarter, met injectie, zuigt grote tijd
* F15-update is geslaagd, F12 mag zo onderhand wel uit productie, wordt er niet mooier op, eerder lelijker zo...

er zijn nog een hoop nwe taiwanese modellen en nwe kleuren van standaard scooters als aerox etc, en wat echte grote motorscooter spullen, maar dit vonden we leuker

indien interesse voor nwe kleuren etc wil ik wel ff zoeken, maar heb lang niet alles..

Die nieuwe kleuren van aerox en nitro (moest je een MBK stand gezien hebben) zou ik wel is graag zien.
En heb je ook foto's van speedfight? met die nieuwe uitlaat? Komen hier ook nieuwe kleuren?

Die Peug is echt opperbruut. Vette foto's razzz ziet er deftig uit daar. En hou fred is in bedwang, tis ook net een klein d heh die voor het eerst de grote speeltuin op mag

Keep it up, nice stuff over there 8)

Het andere peugeot nieuws nog

Ow ja, het nwe ontwerp zal ook in 50cc komen, 125cc injectie en 125 met compressor...

De nwe versie van de SpeedFight 2... wel erg netjes...
Peugeot is flink aan het stylen

TKR met nieuw logo en WRC kleurtjes...

en de Streetzone...

minder interessant, maar anders... de viva compact (sjek velgenmaat etc)

Last edited:
En het Benelli nieuws

Meest opvallende was de Velvet 400... vind ik persoonlijk nu een van de meest leuke zware motorscooters...

Naked wordt eindelijk ook via benelli zelf geleverd.... daarvoor waren ze al onder de naam reault campus te verkrijgen..

nwe 491 kleuren...

Last edited: