This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Intermot 2006

Razma

Well-Known Member
Nieuwigheden 2007 ? Maar weinig te zien op de intermot op scootergebied. Aprilia en Piaggio waren zelfs de opvallende afwezigen en sommigen 'sparen' het nieuws tot de EICMA Milaan over een maand.

Verder wat nieuwe kleurtjes voor scooters/brommers, veel china merken van slecht tot zeer slechte kwaliteit met tientallen imitaties.

Opvallend was wel de aanwezigheid van zeer veel pitbikes en daarbij horend spul voor optische en technische tuning.

Doppler komt met een nieuwe accessoire lijn, de TuneR, Stage6 heeft wel wat nieuws, de JosDijkman dragster @ Yasuni stand. Verder weinig opvallends

Foto's komen zo

Wie heen wil kan dat tot en met zondag en alle info daarover is te vinden op www.intermot.de in Keulen.

Nieuwigheden 2007 ? Maar weinig te zien op de intermot op scootergebied. Aprilia en Piaggio waren zelfs de opvallende afwezigen en sommigen 'sparen' het nieuws tot de EICMA Milaan over een maand.

Verder wat nieuwe kleurtjes voor scooters/brommers, veel china merken van slecht tot zeer slechte kwaliteit met tientallen imitaties.

Opvallend was wel de aanwezigheid van zeer veel pitbikes en daarbij horend spul voor optische en technische tuning.

Doppler komt met een nieuwe accessoire lijn, de TuneR, Stage6 heeft wel wat nieuws, de JosDijkman dragster @ Yasuni stand. Verder weinig opvallends

Wie heen wil kan dat tot en met zondag en alle info daarover is te vinden op www.intermot.de in Keulen.

De meeste foto's die ik genomen heb is vooral tech-stuff en accessoires. Ik geloof dat de meeste mensen hier zich weinig echt interesseren welke kleurtje of ander stickertje de aeroxen nu weer hebben. Of heb ik dat mis ?

Kundo is allereerst veranderd van logo en werkt nu samen met een merk dat viertakt uitlaten en quad accessoires maakt. Weinig nieuws, alleen de bekende minarelli competitie uitlaat heeft weer als vroeger de demper onderlangs.







bij deze KRD kit was enkel het binnenkopje wat aangepast


nwe PVL/KRD met lichtspoel en nwe curve


Voorkapje Ludix..


Het moest er eens van komen..
een uitgebreid aanbod van spinners + velgen van 10" tot 14"


Customizing area (verder weinig soeps en staat erg verloren)






tja.. een echte Kreidler met electra motor in de verpakking van een oude Kymco TopBoy


Eén van de zovele imitaties van een imitatie (dezelfde modellen zijn wel op min. vijf stands te vinden). Alleen deze hebben wel een specifieken doelgroep :X


Het nieuwe TuneR merk van Doppler voor oa de Ludix.


Allemaal bijna hetzelfde spul als tientallen andere merken


TuneR BCD-look-a-like achterkop BW's




Bij de Suzuki stand lag dit ergens in een hoekje geduwd..


Turbokit, zelfde als vorig jaar.. en de jaren ervoor


Magnesium Mikuni's uit de oude doos...




Top performances krukas voor de Peugeot Ludix, niet echt nieuw, maar nog een van de weinige.


DrPulley is een nieuw bedrijf (uiteraard uit Azië), gespecialiseerd. Nieuwe ideeën, maar of het werkt ?


Er is wel degelijk een verschil met de traditionele koppelingen..


progressieve drukveren


Opvallend echt grof gestraalde vario's @ Metrakit


MRD spruitstuk






Ook bij Malossi weinig nieuws, alleen een RS24-10 voor schakels en een membraan... of Malossi wacht tot Milaan.






Serieus afstudeerproject uit Duitsland. Meer daarover komend magazine.




Generic van Thorsten Müller






Bij Stage6 was eigenlijk nog het meeste nieuws te vinden


















Meer foto's zijn hier te vinden:
http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=118
 
Last edited:
Maar die klasse indeling heeft toch meer te maken met leeftijd en niet met de financieen?
Staan wel erg vette dingen tussen Alex!

Het klopt wat je zegt, verkeerde intrepetatie.
Voor weinig geld kan je iets kopen voor onder de 10 pk.
Door die lage drempel is het instappen goed te doen, dat dat ook geld voor de jeugd is een dubbelslag die je dan slaat. Maar je kan in de "Open" Pitbike klasse een machine kopen met 4 kleppen ipv 2 en die heeft 18,5 PK.

Er is wel een beetje over na gedacht. 8)

Ciao

@lex

p.s. begreep dat een bekende van jou ook ging rijden....
 
Voor de Stage6 ontsteking word op het moment nog onderzoek gedaan naar welke kurves we gaan gebruiken. De kit zal met grondplaat en met spie in de rotor geleverd worden. Veder word er nog gekeken of we een extra vliegwiel bij de kit gaan leveren.
 
Verder was er voor de Peugeot lief hebbers goed nieuws, Stage6 heeft nu een 50cc cilinder voor de Speedfight en eind dit jaar begin volgend jaar is er een 70 sport en 70 racing cilinder met uitlaat beschik baar heb ik ver nomen uit betrouwbaare bron
 
Voor de Stage6 ontsteking word op het moment nog onderzoek gedaan naar welke kurves we gaan gebruiken. De kit zal met grondplaat en met spie in de rotor geleverd worden. Veder word er nog gekeken of we een extra vliegwiel bij de kit gaan leveren.


met spie word teminste over nagedacht ...

en wanneer komen die gashendels en vario's op de markt fred?
 
Verder was er voor de Peugeot lief hebbers goed nieuws, Stage6 heeft nu een 50cc cilinder voor de Speedfight en eind dit jaar begin volgend jaar is er een 70 sport en 70 racing cilinder met uitlaat beschik baar heb ik ver nomen uit betrouwbaare bron

bami komt dus terug in de stage 6 klasse