Gevraagd Interessante Piaggio?

Jaapotten

New Member
Dag allemaal, mijn zoon wil graag een Piaggio Zip kopen. Nu vind ik het lastig om te overzien wat een goede is en wat niet en hij is kritisch qua kleur dus veel aanbod is er niet. Daarom koop ik het liefst via een winkel. Toen kwam ik op de volgende, kan iemand inschatten of dit wat is:
 
Advertisement - register to remove this

Beetje vreemd dat dat bedrijf adverteert met Scooters zonder het bouwjaar er bij te vermelden .
Vraag het kenteken , doe een kenteken check bij de RDW.
Kijk dat of het een snorfiets is geweest , en kijk hoeveel eigenaren die heeft gehad.
 
Hier de gegevens na de kentekencheck. Best veel niet geregistreerd maar weet niet of dat gebruikelijk is?:

J
Voertuigcategorie
(L1e)
D.1
Merk
PIAGGIO
D.2
Type
C25
D.2
Variant
Niet geregistreerd
D.2
Uitvoering
Niet geregistreerd
D.3
Handelsbenaming
N/A
K
Typegoedkeuringsnummer
Niet geregistreerd

Plaats chassisnummer
Rechts, rechter tegen frameplaat voor motor

Snelheidswijziging snorfiets door erkenninghouder mogelijk?
Nee

Aantal eigenaren privé / zakelijk
4 / 0
Post automatically merged:

Schoenpoets straalt er vanaf, twee weken regen en het ding is zo lelijk als de pest.
Dat had ik er dus zo niet uit gehaald :) Dankjewel
 
Hoe oud is hij nu? Belangrijke factor om te bepalen of de prijs ok is.

Qua uiterlijk, over smaak valt niet te twisten. Maar al die aftermarket onderdelen worden erop gezet om de prijs van een simpele scooter op te drijven. Je kan ook gewoon een goede basis kopen en dan het pimpspul er zelf opzetten.
 
Hoe oud is hij nu? Belangrijke factor om te bepalen of de prijs ok is.

Qua uiterlijk, over smaak valt niet te twisten. Maar al die aftermarket onderdelen worden erop gezet om de prijs van een simpele scooter op te drijven. Je kan ook gewoon een goede basis kopen en dan het pimpspul er zelf opzetten.
Hij is van oktober 2015
 
En wat vinden jullie van deze:
Post automatically merged:

Of deze:
 
Ik weet niet hoeveel haast je hebt met aankopen. Ik ben een zip 4t uit 2010 opnieuw aan het opbouwen met ook een nieuwe kappenset (Ferrari rood) en die is bijna klaar, dan weet je wel dat je een nette koopt. Richtprijs 1200.
 
Last edited:
Als je hem niet wilt opvoeren zou ik mooi een jonge iget halen zoals die laatste.. Wanneer je de scooter wilt opvoeren een carburateur versie E4.

Die laatste die je stuurt ziet er netjes uit, kmstand is aannemelijk. Vind hem iets prijzig want dacht snor tegenwoordig voordeliger is.

Volgens mij s motive geen winkel overigens.

Check ook even op YouTube naar aankoopadvies van scooters.
 
Back
Top