Inbeslagname

Hallo,

Me scooter is zon 8 maanden geleden in beslag genomen, reden was dat het framenummer niet klopte en wat andere dingen. Nu ging het dus om de scooter aangezien ik kon bewijzen dat hij eerlijk was kreeg ik een half jaar geleden te horen dat ik hem terug krijg door middel van een mailtje van de agent die mij aanhield. Ik bleef om de weken bellen maar ze kwamen steeds met andere smoesjes maar ik heb al een half jaar geleden gehoord gekregen dat hij naar de RDW toegaat voor een nieuw nummer, nu is de agent die mij aanhield verplaatst naar een andere afdeling. Ik belde dus laatst weer om te vragen hoe het nu zit en een andere agent vertelde mij dat ik hem binnen 4 weken terug krijg omdat maar 1 x in de maand alles scooter uit het RDW worden geschreven. Nu klinkt dit voor mij als de zoveelste smoes, kan ik hier nou nog druk achter zetten behalve bellen? Want word er een beetje moe van en ik heb al een half jaar geleden te horen gekregen dat hij naar het RDW gaat wanneer der plek is.

Advertisement - register to remove this

Er gewoon heen gaan en zeggen dat je hem komt ophalen,
krijg je hem natuurlijk de eerste paar keer niet (blabla gelul blabla ) maar na 3 keer ofzo heb je wel meer kans,
en anders vraag je wanneer die datum is dat ze hem kunnen wegschrijven ga je een dag van te voren nog een keertje langs om te zorgen dat ze hem wegschrijven.

Ik weet alleen niet of ik daar zomaar langs kan gaan, hij is ook in Zoetermeer in beslag genomen en staat nu in zichtenburg(Den haag) woon zelf gewoon in Zoetermeer ook dat vind ik een beetje raar.

mja , de bureaucratische molen draait nou eenmaal langzaam hier in Nederland helaas... enige wat je kunt doen is brieven schrijven ,telefonisch contact plegen , mischien kun je eens langs de rechtswinkel oid om daar om hulp te vragen.

dattie ergens anders staat is normaal

mijne is ook uit hoofddorp overgebracht naar een scooterberg (politiedepot) in haarlem

waar ik hem weer kon ophalen

Okee dan,

gister weer gebeld de agent die der over ging was er weer is niet, maar die ik aan de lijn heb zegt dat ie nooit hier 10 maanden kan staan voor herinslag.
Me pa had het iets over www.ombudsman.nl inschakelen?
Heb iemand verder nog tips?

Ja hoor en nu zeggen ze weer 2 weken, pfff. Dit zijn nu dus echt de allerlaatste 2 weken die ik wacht voordat ik iets anders ga proberen.
Geloof ook niet echt dat het nu wel gefixt word.

Back