ik wordt gek van

djbliksem

De knoeier
De ene week loopt en trek goed voor wat setup is.
Ander week loopt hij zeer slecht trek dan luchtfilter los en dan rijd hij beter dan normaal. en trek ook veel beter maakt dan alleen wel pest herrie.

19mm delorte tunned sproeier 64
polini vario 5 gram
druk trek veren standaard
sito+ met snelle bocht dus zonder compresie pijpje

Advertisement - register to remove this

nou... het is kiezen of delen jong...
of hij zuipt of hij loopt KUT

maar volgens mij klopt er egt iets niet dat als jer er een iets grotere sproeier in zet dat ie dan bij jou op die setup OPEENS zoveel meer begint te zuipen......

cc leek mij cilinder maar is 17.5 mm beter om erop te zetten dan heb met dit gekocht weet verder ook niet

zoveel meer zuipen ja weet niet hoe komt cilinder is zover ik weet standaard geen 70 das zeker maar daar moet niet aan liggen lijkt me

ja je kan het ook anders doen.......filter voor de helft dicht plakken en dan nog kleinere sproeier. als je toch bezig bent he want ik vind het al vaag dat je met 19 rijdt. Nog vager trouwens.....jij hebt een sito zonder zo'n tutjuh maar ik heb nog nooit gehoord van een sito met tutjuh. lekker vaag allemaal. maargoe....laterzzz en succes

Beter had je een 17,5mm op je std cilinder gezet. 19mm is denk iets te veel van het goede. Enne als ie niet goed trekt is het misschien tijd om je trekveertjes te veranderen. Want ik lees hier dat je trekveertjes nog standaard zijn.

Doed, gebruik is leestekens !!!
Mjah de 19mm carb van je is bijna zeker weten te groot voor je standaard 50cc. Zeker met die uitlaat. Beter verkoop je die 19mm, en koop je er een 17,5mm voor terug en dan een leuk uitlaatje erbij en het zal al een stuk beter rijden.

Back