Gister bij mijn Beta Ark is de schroef+ schroefdraad+ stuk van de krukas dus afgebroken bij het vastzetten van de vario... dus de as is nu een stukje korter. blijkbaar te hard aangedraait.. wist niet dat ik zo sterk was.
De volgende keer maar ietsminder vast aandraaien dan... ik deed hem tot hij niet verder kon.
Maar nu moet ik dus een nieuwe krukas hebben neem ik aan maar wat kost dat nou? en welke moet ik hebben
Setup:
50 cc Original, 3000 kmér Meteor Zuiger
Giannelli beta ark 2003 uitlaat ontgrenst
DR Race vario Evolution
4 gram rolllen
1 shim
standaart drukveer(denk ik)
paarse trekveren 20 procent ongeveer
Ik had al wat gelezen dat doppler en power-one goede assen zijn voor hun geld, maar wat raden jullie aan?
En wat zouden ongeveer de opzet kosten zijn bij de dealer als ik alleen het blok breng?
En met een andere as kan je dan ook verschil merken of merk je dat niet kwa rij prestaties?
Alvast bedankt voro de reacties.
De volgende keer maar ietsminder vast aandraaien dan... ik deed hem tot hij niet verder kon.
Maar nu moet ik dus een nieuwe krukas hebben neem ik aan maar wat kost dat nou? en welke moet ik hebben
Setup:
50 cc Original, 3000 kmér Meteor Zuiger
Giannelli beta ark 2003 uitlaat ontgrenst
DR Race vario Evolution
4 gram rolllen
1 shim
standaart drukveer(denk ik)
paarse trekveren 20 procent ongeveer
Ik had al wat gelezen dat doppler en power-one goede assen zijn voor hun geld, maar wat raden jullie aan?
En wat zouden ongeveer de opzet kosten zijn bij de dealer als ik alleen het blok breng?
En met een andere as kan je dan ook verschil merken of merk je dat niet kwa rij prestaties?
Alvast bedankt voro de reacties.