Wil niet wegrijden met dit koude weer..

elmow

Well-Known Member
Mijn scooter start wel goed, alleen als ik dan wil wegrijden, dan kan dat niet goed. Ik moet eerst even wachten en vervolgens een eindje een paar km/ph rijden. En dan doet hij het pas een beetje redelijk.

Weet iemand waar dit aan licht ?
Of is dit normaal ?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb er ook last van, (ik heb een aerox) orgineel alleen leo zx begrenst en ik heb het met de kou elke keer als ik gas geef bij een stoplicht kom ik egt amper weg :S en ik had sproeier 66 erin dus er is mij verteld dat er 74 in moet dus ik dat gedaan maar nu lekt en benzine en die pakking krijg ik maar niet goed. is die pakking de enige reden dat ie lekt?

grt arno
 
Ik heb het probleem ook nu met de kou. Als ie het perfect doet als ie warm is moet je niks aan de sproeier veranderen. Die van mij stottert de eerste 10 minuten rijden ( met of zonder choke maakt niet uit bij mij :p )
Maargoed... na een paar minuten warm rijden is het weg.

Dus gewoon warm rijden / rustig aan doen. Is trouwens ook veel beter voor je blokje. :)
 
maar met dit weer blijft die kutten. elke keer bij stoplicht kom ik haast niet weg ook al heb ik een kwartier gereden maar het blijft gebeuren dus bij mij ligt het denk ik niet dat ie niet warm is. wat kan het dan zijn?

grt arno
 
Back
Top