ik moet het even kwijt

Status
Not open for further replies.

wimpie

Well-Known Member
ik moet het toch even kwijt:{! ik vind dat je aan piaggio klotiger sleutelt als aan minarelli

zo, dat was het8P
 
Advertisement - register to remove this

thanksfortheinfo.jpg
 
Originally posted by D10N
denk je ?

jup, moest me hele achterspatbord verwijderen om bij de carb te komen.dat kon niet door de klote achterveer.deuitlaat zat vast aan de catalysaorkoeling, dus dat ging kut, en de uitlaat ophangen ging ook niet helemaal soepel.het vlotterbakje open maken ging ook kut,kon er niet bij komen met schroevendraaier.en hier heb ik dus nooi last van gehad @ mina.vandaar mijn stelling/mening:p

aeroxruud:je bent welkom hoor:D
 
Originally posted by ColinB
Helmbak, 1 schroefje opendraaien en voila, je kan erbij...
niet bij vlotterbak...
koste me anderhalf uur, 1 klein klotige kutsproeiertje verwisselen:'( gasnaa;ld verzetten word idd izi.
 
Originally posted by Yaruni
ooit gedacht aan carb loshalen van spruitstuk? :D

:W Yep das de pia manier :) Ik verwissel en sproeier in 2 minuutjes ofzo... Gewoon ff loshalen bij je spruitstuk, vlotterbak los, hoppa sproeier erin en vlammen8)
 
thanks for the tip:p
tjah, sleutelen aan piaggio is ook moeilijk als je mina gewend bent(bij mina kan je er tenminste fatsoenlijk bij:D )
 
Originally posted by wimpie
thanks for the tip:p
tjah, sleutelen aan piaggio is ook moeilijk als je mina gewend bent(bij mina kan je er tenminste fatsoenlijk bij:D )

t is maar hoe je t beziet he...

Ik sleutel altijd aan Pia en dus weet je gewoon truckjes enzo.. Als jij mij nu voor een Mina neerzet dan moet ik echt ff kijken waar alles zit enzo en een manier zoeken hoe ik t gaat doen...

Maar goed, ik vind Pia erg makkelijk werken, eigelijk nog nooit problemen mee gehad :) Alleen heeft Pia echt TEVEEL carterboutjes :p
 
ja i agree....mina vind ik ook veel fijner
mja men zegt dat pia fijner zou zijn
en dat zal ook wel ontgetwijfeld maar ik moet er nog achterkomen wat er dan fijner aan is 0?:rolleyes:
 
dat heet nou INZICHT.

bekijken hoe je het snelst iets kan maken.

ik vind pia veel relaxter sleutelen, heb je tenminste een beetje ruimte overal.
 
Mina heerst zeker wel, en ja, ik kan het weten :)

Staan hier namelijk een Area, een Renner, een SR en een NRG in de schuur :P
 
Ivind pia lekkerder sleutelen (niet de nieuwe pias met dat rare deksel boven carb etc., maar net als nrg extreme kun je zo bij de carb. etc, bij mina is dit kut!
 
Originally posted by DvO


:P met 4 schroefjes liggen je zijkappen eraf en je kan overal bij :)

Psies, het blok is misschien niet vet, maar je kan overal echt vet makkelijk bij
 
het is weer lekker nutteloos meneer wimpie, ik zou er maar op passen hoe je je gedraagt op het forum....
 
Ik vind het echt grote onzin dat Piaggio k*t sleutelt... Zeker een snelle Piaggio [waar die lompe filter niet in de weg zit] is supermakkelijk sleutelen...

Bekijk eens een snelle Typhoon/NRG/Runner, daar trek je zo de carb af, 1 schroefje losdraaien... Doe dat maar eens bij een Ark/Aerox/SR, dan blijf je aan het k*tten aan je onderkuip enz... Bovendien zit je frame echt in de weg [SR/Aerox, Ark weet ik niet meer]...
 
Originally posted by Boeie
het is weer lekker nutteloos meneer wimpie, ik zou er maar op passen hoe je je gedraagt op het forum....

Mjah, dit is minder irritant als beledigingen richting Benji-V...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top