ik krijg vanmiddag een

dj

Well-Known Member
ik krijg zometeen een scooterrace spel voor de psx effe kijken hoe die is als ie niet tof is bestel ik gewoon een andere scooterspel er zijn er 3 als het goed is radikal bikers moet je pizza's bezorgen is dom heb ik zelf.
streetscooter krijg ik dalijk.
en je hebt scooterrace kan je je eigen blok samenstellen als het goed is heb ik gehoord van iemand dus eerst zien dan geloven vind ik dus die moet ik ook bestellen ik vertel wel hoe die is de twee scooter spellen over het spel streetscooter kan ik zometeen al zeggen die krijg ik binnen een half uur binnen.
je hoort het wel van me.

[This message has been edited by jer (edited 02 December 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

1.radikal bikers: moet je pizza bezorgen is dom man echt voor kleine kinderen vind ik.
2.streetscooters: krijg ik dalijk als ik die gespeeld heb zeg ik wel hoe die is.
3.scooterrace:die moet ik nog bestellen kan je je eigen scooter sammenstelen en zulke dingen maar als ik die heb hoor je het ook wel.
dit zijn ze yamikey die ik ken
 
wow !! street scooters lijkt me superwreed, laat ons weten of het ook met echte merken is enzo
smile.gif
 
nou ik heb streetscooter gespeeld ik had maar 4 scooters nog maar beschikbaar 1lijkt veel op een honda sfx en 2 lijkt veel op de honda shadow scooter en 3 op zo klein brommertje wat je in belgie ziet de monkey of zo en 4 wat iets anders geks wat ik niet kon.
wat je allemaal kon doen was een whielie maken,een stop maken op je voorwiel en ja hoor hier komt het springen en je ken met een spinnend wiel wegrijden. hij is wel tof.
maar ik ga binnenkort scooterrace bestelen dan kan je je eigen blok samstellen als het goed is dat lijkt me pas echt tof nou dan horen jullie dat ook wel weer.
 
ja ik heb ook gezocht gisteren maar ik zag ze ook niet in die spellen die ik nu heb kan ik geen aerox kiezen maar ik denk wel in het spel scooterrace maar die moet ik nog bestelen als ik iets vind zet ik het gelijk hier nier.
 
hee jer, wat is de maker van street scooters ???
dan kan ik ff op hun website kijken, maar tot nu toe heb ik ook nog niks gevonden.
 
het is gemaakt in tokyo als het goed is ik kijk morgen nog effe goed.
dus door TYO daar door is het gemaakt moet je maar effe zoeken
 
Godverdommes kewl!!! eindelijk wat scooterspellen, dat scooter race lijkt me vet wreed!! gewoon effe met je aerox met mhr sooj racen op de comp! kewl idee!!!!!
 
Back
Top