Ik ben sinds kort ook in het bezit van een ignitech ontsteking die ik via Harjo heb gekocht. Ik was door mijn blok(roterend) als zo goed als aangewezen op deze ontsteking, dus de keuze was makkelijk voor mij.
Allereerst wil ik even kwijt dat ik het programma waarmee je programmeert bijzonder makkelijk is om mee te (leren) werken. Aan de 15 instelpunten heb je ook genoeg, je kan hier heel veel kanten mee op.
Tijdens het banken zagen we dat de scoot een powerband van zo'n 1000 toeren had, dit hoeft overigens niet perse aan de ontsteking te liggen, kan ook aan de inlaat liggen. De gasreactie is bijzonder snel met de bijgeleverde rotor/pasbus en ook stationair loopt het gewoon goed.
Heb op het moment met de aerox vrij veel wielspin, wat waarschijnlijk een gevolg is van de massa van het rotortje.
Ik heb nog maar 1 curve getest en daarbij was het vermogen al wel gewoon goed op peil, dus bij mij werkt het tot noch toe prima. Voor april uiteraard nog veel beter en meer testen met onder andere de ontsteking, en dan pas echte resultaten.
Conclusie: Ik ben tot nu toe erg tevreden met het hele systeem, ook erg handig dat je tijdens het banken met de curve kan spelen door de laptop gewoon aan te sluiten.