AeroxZ Well-Known Member 21 April 2005 #21 SNEAK PREVIEW!!! De rest van de kappen, is maandag te wonderen! Zet je zonnebril alvast op
Hardcore-aerox t'gooi 21 April 2005 #24 vind ut te kitch marjah smaken verschillen mis staat het wel bot waneer alles gemonteerd is
B bakkeske Well-Known Member 21 April 2005 #29 AeroxZ said: nog een bcdzijkapje Click to expand... eigenlik tog gewoon zonde om met zoon mooje kappen te gaan rijden of niet dan? ziet er cker wel vet uit
AeroxZ said: nog een bcdzijkapje Click to expand... eigenlik tog gewoon zonde om met zoon mooje kappen te gaan rijden of niet dan? ziet er cker wel vet uit
AeroxZ Well-Known Member 22 April 2005 #32 BCD Underseat Dicht gepolyesterd ik zal straks aan me broer vragen dan post ik de adress wel
AeroxZ Well-Known Member 23 April 2005 #34 Marcel said: Omg :~!! Click to expand... Voor Adress pm People
AeroxZ Well-Known Member 23 April 2005 #35 sorry voor grote pic maar zo kun je precies zien hoe het er uit ziet
Erwin. Well-Known Member 23 April 2005 #36 Kerel, monteer die kappen :~. Vind die kappen echt TE vet geworden.
R Razma Well-Known Member 23 April 2005 #38 ik vind het wel mooi iig.. denk wel dat het erg goed is als het gemonteerd is allemaal !
CiRox Premium 0wnatsj 23 April 2005 #40 :~ k vind het erg vet geworden! 8) combo met wit ziet er goed uit..