Iemand ervaring met 'ColorHorizons'

AeroxZ

Well-Known Member
Hoi

Ik ben laatst een speciale kleur tegengekomen, met glitters erin verwerkt (een soort botsauto effect)!!!
Dus mijn vraag iemand ervaring mee?

Wil je zelf ook zoiets op je scooter pm me voor de adres

De Website met de verdere info kun je hier vinden

Hier een aantal voorbeeld fotos!

//edit: Vandaag heb ik mijn kappen ook weggebracht de resultaat van 'Thunder blue' is volgende week Donderdag/vrijdag te bewonderen

Advertisement - register to remove this

ziet er vet uit! -:-
k zat er ook al aan te denken nadat k een slider van de custom show uit Duitsland ermee had gezien...het heeft wel wat... :)

heb je nog prijs?
info?
waar te laten spuiten?
waar te laten bestellen eventueel?

zoiets is het?
78-1101819450.jpg

die foto op de post van razma , zon kleur kan je kopen in motip busjes en kheb het resultaat gezien echt mooi:p maar wel 14euro fzo voor een klein busje:s

zal toch niet moeilijk zelf te maken zijn of wel dan?
je zal wel niet zo'n mooi resultaat krijgen als die slider. maar mij lijkt het niet meer dan glitters mengen in je verf

Jutte said:
zal toch niet moeilijk zelf te maken zijn of wel dan?
je zal wel niet zo'n mooi resultaat krijgen als die slider. maar mij lijkt het niet meer dan glitters mengen in je verf

De glitters worden niet in de verf zelf gemengd, maar in de blanke lak die er als laatst over heen komt!!

In principe spuit je eerst een onderkleur (in mijn geval zwart) en daarna wordt het afgewerkt met blanke lak met daarin gemengde glitters.

De glitters zijn ook in vele verschillende kleuren en grootes te krijgen!

Last edited:
Vele spuiters kunnen dit voor je spuiten. Wordt ook wel metalflakes genoemd. Vroeger zag je ze vaak op de kermis(botsauto's etc).
Waar ikzelf weg van ben zijn de kleuren van "houseofcolors" worden vaak gebruikt op hot rods en customs in USA.
De spuiter (vakman) die vaak voor de familie Keutels spuit van OCC, gebruikt deze lakken ook vaak en uiteraard Jesse James.

Dat lijkt me dus prachtig he..maar wat kost dat nou?..
Tune*It zei al dat ze 14eu per busje waren, maar heb je ze dan ook in verschillende kleuren?, en is het dan de blanke lak? of hoe zit het.

Leuke beunhaasactie..K heb net de glitterbak van mijn zusje gejat! Een al geschuurd kapje metallic zwart gespoten. Toen heb ik de lak goed laten drogen, heb ik een keer blanke lak gespoten, en terwijl deze nog nat was, heb ik wat van de rode glitters op mijn handpalm gedaan en het richting mijn kap geblazen. Toen weer blanke lak gespoten. Zag er wel geinig uit, alleen de glitters waren te groot. Morgen doe ik het wel even met wat fijnere glitters, en post ik de results gelijk.

Back