Iemand enig idee hoe deze teller heet.

Advertisement - register to remove this

Kan alleen zien dat het een KOSO is. Aan het logo boven aan.. Model geen idee.


Vraag me af waar je de foto van hebt?
Anders die gene eens contact leggen.
 
Last edited:
Misschien zit deze meter niet meer in het assortiment van Koso en vindt je hem daarom niet meer.
Mischien een idee om een usermanual/installationmanual te downloaden van een nieuwer Koso model met dezelfde funkties.
Deze zal hoogst waarschijnlijk dezelfde methode hanteren voor wat betreft de instelprocedure want ik kan me niet voorstellen dat Koso bij elke meter het wiel weer opnieuw gaat uitvinden.
 
Zal ook wel zo'n kabeltje aanzitten dat je 5X om de bougie kabel moet wikkelen.
En die meet dan de toeren.
Te veel of te weinig wikkelen klopt ie niet.
Ik heb hem van een andere aerox overgezet extact zoals die zat. Witte kabel op de massa. En rode op de plus van bobine.
Misschien zit deze meter niet meer in het assortiment van Koso en vindt je hem daarom niet meer.
Mischien een idee om een usermanual/installationmanual te downloaden van een nieuwer Koso model met dezelfde funkties.
Deze zal hoogst waarschijnlijk dezelfde methode hanteren voor wat betreft de instelprocedure want ik kan me niet voorstellen dat Koso bij elke meter het wiel weer opnieuw gaat uitvinden.
Zal ik wel eens kijken naar die van stage 6 die lijkt er namelijk behoorlijk erg op.
 
Back
Top