ideeen voor stunts.

Zillion

Well-Known Member
Volgende week ben ik alleen thuis, en heb ik van school een digitale camera te leen. We gaan vette video's opnemen van stunts die we gaan doen ala jackass. Wie van jullie heeft dat ook weleens gedaan, ervaringen? en hebben jullie nog ideeen voor stunts.

Advertisement - register to remove this

maat van me heeft een digi vid cam.
wij hebben ook wel wat jackass dingen gedaan,.
met de deathsled (gewoon een houten plank) achter een scoot aan met een touw (moet je de auto`s zien dan :D)
en een bodyprotector van een jongen aan die keeper is bij hockey en daaronder nog een kussen en dan elkaar vet kicken :)
of hij wou met een skateboard van een schuur af rijden zakt hij door het dak heen :)

hoop daje der iets aan hebt
groeten

-Kotsen op de scooter
-Achterstevooren op de scoot auto's in halen en als ze raar opkijken de middelvinger
-Badman cape aan doen en lekker blaazen

suc6

je monteert een lange plank schuin op de achterkant van die oto zodat je een schans hebt

dan ga je op afstand staan van 100m tussen scoot en oto

scoot sjeesd vooruit, oto rijd achteruit

en dan gaat scoot vliegen :P

Last edited:
We zijn zelf ook al even bezig geweest aan het denken. de ene jongen zou van een flatgebouw afspringen, is niet zo hoog. ik zou op die ouwe kadett gaan staan, kadett rijden, en opeens vol in de remmen :# schans voor een paar bosjes en keihard met de fiets in die bosjes springen. bij de mac, iemand besteld, maar opeens komt er iemand van ons ertussen als ze de bestelling overgeven en jat die. wij met de auto erachter aan scheuren. nog veel meer. die van die plank achter een auto aan gaan we misshien ook gebruiken. Thanks!

Originally posted by Zillion
de ene jongen zou van een flatgebouw afspringen, is niet zo hoog. ik zou op die ouwe kadett gaan staan, kadett rijden, en opeens vol in de remmen :# schans voor een paar bosjes en keihard met de fiets in die bosjes springen. bij de mac, iemand besteld, maar opeens komt er iemand van ons ertussen als ze de bestelling overgeven en jat die.
deze bestaan allemaal al in de 'echte' Jackass :P

Gewoon die Kadett op een rotonde op 2 wielen proberen te krijgen of met 80 recht op die rotonde afvliegen, da's ook wel leuk. En gewoon lekker gaan rally rijden met die kadett, en 180 spins achteruit enzo en handrembochtjes, gewoon helemaal afkazen dat ding! :W

Jammer, de kadett is niet meer men broer kwam op het idee om hem tegen een container te zetten. daarna hebben ze hem inelkaar getrapt voor de lol koste toch maar 250gld.

Back