This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ICE LC Project

Bas@ICE said:
Speciaal voor jullie een oude foto.



Anders kom je maar een keer kijken van de week als je het wil zien , met ongespoten kappen , dan mag je hem zelfs aanraken

damnn hier zie je pas hoe schuin dat blok staat :~ (ik dan toch )
 
Bas@ICE said:
Speciaal voor jullie een oude foto.



Anders kom je maar een keer kijken van de week als je het wil zien , met ongespoten kappen , dan mag je hem zelfs aanraken
Prachtig ding Bas, ik kom wel een keer langs om hem in het echt aan te raken.
 
Toch weer een kleine verandering

- Verse Zuiger is binnen.
- Malossi Overrange kan deze week binnen komen.
- DPR gaat een copie van de Team 2004 bakken.
- Volgende week een Koso 28mnm bestellen denk ik.

Voorkap is ook klaar , eindelijk helemaal strak en stevig.
Beenschild is weer gescheurt maar die ga ik vanavond denk ik even goed maken.

Complete "(bijna) Allus MHRrr" Setup.

- Malossi MHR Speed FKT S5 (EX Joor)
- Malossi MHR Team 99 as
- Malossi MHR 25mm Spruitstuk
- Malossi MHR VL13
- KOSO 28mm D-slide *
- DPR Team 2004
- MVT Binnenrotor *
- Malossi MHR 2000 Vario
- Malossi MHR Kevlar Belt
- Malossi MHR Torque Driver
- Malossi MHR Fixed Poulie
- Malossi MHR Deltaclutch
- Malossi MHR Clutchbell
- Malossi MHR Primair 15/38 *
- Malossi MHR Secundair 14/47 *
- Malossi Denso W34EZU Bougie *

* Nog te kopen
 
Last edited:
wrom opeens een mvt rotor, hpi 04 zal wel beter presteren denks... vooral als de verhaaltjes van de nieuwe 2005 kloppen, dat je curves kan veranderen..
 
MVT is lekker licht en tis weer wat anders, ik neem de gewone MVT denk ik . Ik verander nogal eens van keus dus je hebt kans dat er een Malossi Eprom komt
 
Bas@ICE said:
MVT is lekker licht en tis weer wat anders, ik neem de gewone MVT denk ik . Ik verander nogal eens van keus dus je hebt kans dat er een Malossi Eprom komt


ik geloof dat er op het forum ook ergens een topic over wat dat een mvt roter wel kleiner is maar niet licht dan 1 van selletra. (als ik goed heb gelezen)
 
Ik vond nog een grafiekje van Joor



Blauw is volgens mij de HR2 en geel de Evo6. Witte lijn is team2000. De stippellijntjes zijn de koppel grafieken.
Volgens mij was dit met de JHC 24mm kartcarb, maar kan ook met Keihin geweest zijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt :*
 
Het zijn geblokkeerde runs, met slip van de snaar. Meestal komt er bij een vrije run met dit soort waardes rond de 2pk bij. Kan anderhalf zijn maar ook 2 en een half. Ligt er maar net aan hoe er gemeten is, hoeveel slip er was e.d. Binnenkort gelukkig weer een tandriem voor dit soort tests :W Scheelt een hoop onduidelijkheid.
 
Haha ok , heb nog nooit gebankt dus ik weet niet hoe het allemaal in elkaar steekt , als ik ga banken hoor ik het vanzelf wel.
Want ik heb wel eens 'vrije' grafieken gezien van Joor die in de buurt kwamen van de 21 toch ? , nu zegt dat niet dat ik dat ook ga scoren natuurlijk.Maar mijn doel is om er in de buurt te komen Of het lukt moeten de metingen maar uitwijzen.
 
Joor's hoogste run uit me hoofd was 25,4. Dat weet ik zeker, of hij nog hoger heeft gescoord weet ik zo niet.
Ik heb zelf ook paar runs van 26+ gemaakt met die cilinder, dus het zit er wel in :*
 
Lars. said:
Was is dit voor bagger instelling Lucas? :|

In de lente pas?


Niks negatiefs hoor, is meer een realistische instelling denk ik

Ik moet mn kapjes in de spuitplamuur zetten en poly-en alleen tis een beetje te koud in de schuur.Misschien maar is op zolder kijken of er plaats is.