This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ICE LC Project

Hij twijfeld of het mss niet gewoon doet met rolf`s compressor, maar eerst even kijken of het van rolf mag.

Zo moeilijke zin was het niet hoor....

Maar kappen worden nu welke kleur precies? heb een aantal kleurwaaiers gezien maar welke word het nu?

Ik zou zeggen metallic zwart met voorop je kap een oranje vlak oid.
Ergens onderaan de voorkap ofzo.

Tinne..

Nee dan laat ik het rolf spuiten want daar ben ik zelf geen ster in , maargoed...

Ik heb net even gekeken, en het scheelt totaal een paar 10tjes met de spuiterij (moet wel veel materialen kopen) dus ja, beter gewoon spuiterij....
Dan neem ik gewoon die zilvergrijze metallic lak die ik eerder showde...

Eigenlijk geen echte update want de ICE staat helemaal in elkaar , en te wachten op onderdelen.

Evo overrange die ik zou kopen van Rolodi heeft hij aan iemand anders verkocht dus ik moet opzoek naar iets anders , zal wel Malossi worden.
Verder koop ik als het goed is een nieuwe C20 , is weer eens wat anders.

Nu nog;
- Vertanding (schaf ik volgende week aan)
- Verse MHR Speed zuiger (schaf ik volgende week aan)
- MHR Overrange kit
- Koso 28mm Carburateur
- Malossi Deltaclutch
- MVT Binnenrotor ontsteking
- Stalen remkabel (ori runner past niet met de kappen) (iemand adresje ?)
- Kappen spuiten.

Schiet dus niet echt op , maarja..tis niet anders.

Bas, beter neem je geen c20 krijg je echt spijt van

Ik heb er 2 gehad, t zijn leuke pijpjes maar ik denk dat je voor veel vermogen gaat?
Ga dan opzoek naar een hrII of Team pijp Ik weet zeker als je nu een c20 neemt dat je volgende maand spijt heb!

Voor de rest klinkt t lekker!

suc6 ermee!

Dit gekocht van Sander/Pronk

Waarschijnlijk koop ik ook zn overrange set

Bas@ICE said:
Dit gekocht van Sander/Pronk

Waarschijnlijk koop ik ook zn overrange set
Nee man, ik ga gewoon onder zijn prijs met die overrange. Je weet dat ik ook nog een setje heb liggen. PM me maar :*

Bas je krijgt er geen spijt van hoor
Lekker C20 rijden 8)

Geloof er niets van dat die pijp zo onder de rest doet.

Ik ben van plan te testen met ophoogplaatjes tussen de flens in verschillende diktes
Beetje kijken of ik hem iets minder toeren kan laten draaien...moet nog ff vragen aan Joor/Koopmans ivm timing van die cilinder.Maar mol zei al dat hij scherper getimed is dan 'normaal, dus misschien niet nodig..

Eerst maar eens kijken wat het op straat doet

Bas@ICE said:
Ik ben van plan te testen met ophoogplaatjes tussen de flens in verschillende diktes

ophoogplaatjes. sorry (ik ben noob) maar wtf is dat man. ik weet wel wat je flens is maar begrijp niet wat zo'n dikker plaatje uithaald.

Nou, als je de flens ophoogt wordt de uitlaat langer.
Je kan het zien als dikke pakkingen.

Zo testen ze de bij Karts ook , want je mag geen aanpassingen aan de uitlaat zelf doen in de competitie.

Bas@ICE said:
Nou, als je de flens ophoogt wordt de uitlaat langer.
Je kan het zien als dikke pakkingen.

Zo testen ze de bij Karts ook , want je mag geen aanpassingen aan de uitlaat zelf doen in de competitie.
thx. suc6 ermee

Bas, weet je wat me trouwens opvalt? Alle foto's van je Ice zijn van rechts genomen. Niemand weet hoe hij er aan de andere kant uitziet

x8rX@Special said:
Bas, weet je wat me trouwens opvalt? Alle foto's van je Ice zijn van rechts genomen. Niemand weet hoe hij er aan de andere kant uitziet
OMG nu je et zegt

Speciaal voor jullie een oude foto.

x8rX@Special said:

Anders kom je maar een keer kijken van de week als je het wil zien , met ongespoten kappen , dan mag je hem zelfs aanraken