Sander said:Malossi Vertanding. 15-15.
Gewoon goede en weinig gebruikte vertanding (komt uit de EX-nrg van Pronk). De top
van deze vertanding, was met een 20 pk setup, rond de 140 km/h. Best lang dus
Ze zijn echt in goede staat, en al voorgeperst.. Dus gewoon plug and play...
Ze zijn echt zo goed als nieuw, en hebben echt niet veel gelopen.
Nee man, ik ga gewoon onder zijn prijs met die overrange. Je weet dat ik ook nog een setje heb liggen. PM me maar :*Bas@ICE said:Dit gekocht van Sander/Pronk
Waarschijnlijk koop ik ook zn overrange set
Arno said:Bas, beter neem je geen c20 krijg je echt spijt van
Ik heb er 2 gehad, t zijn leuke pijpjes maar ik denk dat je voor veel vermogen gaat?
Ga dan opzoek naar een hrII of Team pijpIk weet zeker als je nu een c20 neemt dat je volgende maand spijt heb!
Voor de rest klinkt t lekker!
suc6 ermee!
Bas@ICE said:Ik ben van plan te testen met ophoogplaatjes tussen de flens in verschillende diktes
Bas@ICE said:Nou, als je de flens ophoogt wordt de uitlaat langer.
Je kan het zien als dikke pakkingen.
Zo testen ze de bij Karts ook , want je mag geen aanpassingen aan de uitlaat zelf doen in de competitie.
ben je wel zeker dat je goei spul hebtBas@ICE said:Complete MHR Overrange van zojuist Mol gekocht :*
OMG nu je et zegtx8rX@Special said:Bas, weet je wat me trouwens opvalt? Alle foto's van je Ice zijn van rechts genomen. Niemand weet hoe hij er aan de andere kant uitziet
x8rX@Special said:Bas, weet je wat me trouwens opvalt? Alle foto's van je Ice zijn van rechts genomen. Niemand weet hoe hij er aan de andere kant uitziet