I-Bastard:|

Ik moest volgens hen geld betalen omdat ik iets verkocht had en ze zouden anders maatregelen nemen hahaha da was 4 maanden geleden, natuurlijk niks meer van gehoord ook door fake adres en zo...
 
Originally posted by Ruud
rolf: waarschuwing wegens het plaatsen prive gegevens..

Oke je hebt wel wat gelijk, maar ik ben het er niet mee eens. Om een zinloze discussie te vermijden waar ik toch geen zin in heb, zal ik me standpunten niet noemen en me neerleggen bij uw harde sanctie:|

:* ?
 
Originally posted by SR-Fanatic


Oke je hebt wel wat gelijk, maar ik ben het er niet mee eens. Om een zinloze discussie te vermijden waar ik toch geen zin in heb, zal ik me standpunten niet noemen en me neerleggen bij uw harde sanctie:|

:* ?

het is toch vrij normaal dat je telefoonnummer van andere NIET op internet gaat verspreiden :S of ben ik dan raar daarin ofzo :S
 
Originally posted by SR-Fanatic
Oke je hebt wel wat gelijk, maar ik ben het er niet mee eens. Om een zinloze discussie te vermijden waar ik toch geen zin in heb, zal ik me standpunten niet noemen en me neerleggen bij uw harde sanctie

Dwd, je hebt mijn telefoonnummer toch niet hoop ik? Krijg ik allemaal hijgers 8)
 
Originally posted by Ruud


het is toch vrij normaal dat je telefoonnummer van andere NIET op internet gaat verspreiden :S of ben ik dan raar daarin ofzo :S

Ik wil niet vervelend zijn, maar wat hadden jullie laatst allemaal in je msn naam staan?? juist...

Dus ja, kan je wel dat tegen mij zeggen, maar zelf deden jullie dat dus ook.

Niet dat dat een reden zou zijn voor mij om dit te doen, maar toch. Je argumentering klopt dan niet.

Mja, lamaar
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik moest volgens hen geld betalen omdat ik iets verkocht had en ze zouden anders maatregelen nemen hahaha da was 4 maanden geleden, natuurlijk niks meer van gehoord ook door fake adres en zo...

Same here, maar ik denk niet dat iemand open doet aan de Corkystraat 15 in Henktown :p

Ik moest nog 120 piek dokken geloofk... fukkem!
 
Back
Top