hyosung rush stottert de eerste 10 min

Loading

Well-Known Member
wel ik heb een hyosung rush challanger en sinds kort heb ik een nieuwe cilinder moeten steken nu de eerste 10 minuten dat ik rij stotter hij hard en graak ik max 10-15 km/H daarna graak ik wel goed naar de 30 voor te roderen
enig idee wat dit is ? en hoe ik dit kan oplossen??
bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Gebruik svp hoofdletters en Nederlandse woorden.

roderen = inrijden?

Dan moet je misschien gewoon wat meer doorgassen. Het kan zijn dat je nu wat kleiner in sproeier moet, maar het kan ook zijn dat je choke blijft hangen. Ik vermoed een combinatie van te weinig gas geven icm een net iets te grote sproeier, waardoor die heel langzaam verzuipt en zo dus constant teveel benzine krijgt en pas na een paar minuten warm draaien heeft die dat er weer uit. Kwestie van proberen: geef wat meer gas en helpt dat niet ga dan eens een maat kleiner in sproeier (dus naar bijv van 64 naar 62)
 
Gebruik svp hoofdletters en Nederlandse woorden.

roderen = inrijden?

Dan moet je misschien gewoon wat meer doorgassen. Het kan zijn dat je nu wat kleiner in sproeier moet, maar het kan ook zijn dat je choke blijft hangen. Ik vermoed een combinatie van te weinig gas geven icm een net iets te grote sproeier, waardoor die heel langzaam verzuipt en zo dus constant teveel benzine krijgt en pas na een paar minuten warm draaien heeft die dat er weer uit. Kwestie van proberen: geef wat meer gas en helpt dat niet ga dan eens een maat kleiner in sproeier (dus naar bijv van 64 naar 62)
Hij is daarstraks stilgevallen en deed zo bwoaap en nu start die niet meer
wat kan dit nu zijn??
ook zijden ze mij dat het kan zijn water in de carbu?
En de begrenzing is nu wel uit de uitlaat dus hij zal waarschijnlijk na rodage (inrijden) sneller moeten kunnen gaan
enig idee voor deze problemen??
edit en choke is automatis dus ik heb geen handmatige choke dus kan hier niks aan veranderen.
gz.
 
Dat gestotter wel ja... dattie het niet meer doet heeft eerder iets met de ontsteking te maken (of je benzine is op). Begin eens met een nieuwe bougie.
 
Back
Top