Hummm... ( vraag aan de Pc freak )

wanneer kom die longhorn echt uit????
en hoe duur zal die ongvr. kosten want ik vind um echt stylish uitzien :D


btw hoe kom je der aan?
 
Het is een alpha/beta, dus er kloppen een boel dingen nog niet en het draait niet 100% stabiel

Daarnaast heeft die PM 7.0 fout niets met NTFS te maken, maar met het feit dat ie je besturingssysteem niet kan herkennen

En het heeft weinig zin om een Service Pack die gemaakt is voor NT 4.0 te installeren op een nieuwe Beta Windows

Om je partities te splitsen kan je 't beste een Partition Magic opstart-diskette gebruiken, die zijn ook wel te vinden op 't internet (www.bootdisk.com ofzo)
 
welke windows draait wel stabiel :p
en ik denk dat die service pack wel veel uitmaakt want ik moet gewoon de drivers van xp instaleren nt=xp en xp = longhorn
 
Sjongejonge wat een knutsels allemaal... Partition Magic kent longhorn niet, en detecteerd 'm als een één of andere Windows met service pack 0. Waarom weet ik niet, maar ik ben bang dat je moet wachten op een update waardoor 'ie compatible is met Longhorn, of een nieuwere versie van Longhorn die compatible is met Partition Magic.
 
Originally posted by haagze sf2
nt=xp en xp = longhorn
Fout.

Win2000 = NT 5.0
WinXP = NT 5.1
Longhorn = Zal wel 5.2 worden ofzo

Hoewel Win2k drivers en programma's vaak wel compatible zijn met WinXP, hoeft dat niet altijd zo te zijn. Hetzelfde geldt voor XP -> Longhorn. PM is een goed voorbeeld dus. Helemaal omdat Longhorn een Beta/alpha is zullen meer dingen niet werken. Was ook zo met WindowsXP beta....
 
Probeer het dan met een PM boot flop zoals ik al zei :|...NTFS is NTFS en FAT is FAT, het OS heeft er geen fuck mee te maken.
 
waarom een beta windows installen :/ hij komt pas uit in 2005, dus kan je nagaan, die beta is niks waard, t enige wat je zal vinden is bugs en overal "under construction" 8P

ik vind t er trouwens niet uitzien.. nog blijere interface.. joepie nieuwe plaatjes :?

je zal er vast een 3 ghz voor nodig hebben ofzo 8P maja ook leuk, pc helemaal moeten upgraden enkel voor een blauw taakbalkje en mooi startknopje.. microsoft rules :r
 
Mjah. Zoals al zo vaak is gezegd, gewoon een Partition Magic bootflop gebruiken, of een FAT partitie'tje erbij aanmaken mbv fdisk.

ICE: Ziet er idd niet uit. Geef mij maar KDE3.1. :W
(Heb btw MS Windows 2003 Server RC2 legaal gedownload. Draaide opzich redelijk vlot op m'n P3 600 / 328mb ram 150mhz / Aopen AX 63-Pro 150Mhz FSB .. etc.)
 
Win2k3 Server is geen freeware hoor ;)

Ik heb de AIO versie van Win2k wel... ISO van 700 mb, kan je 3 versies van Win2k3 server installen, als iemand ruimte heeft op FTPje zal ik er over gaan denken hem te uppen :)
 
Back
Top