This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hummm... ( vraag aan de Pc freak )

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Ok ik heb dus windows longhorn 8), alleen nu wilk ik me hd partioneren ( ik heb daar Partion pro 7 voor..
alleen ik krijg deze melding door..


( de foto is zo groot anders kon je de vraag niet lezen )

ik heb al verschillende dingen gedownload van microsoft.com maar ik kom der niet uit..
iemand een link voor me of andere idee'en?

MVG
Raymond
 
Originally posted by haagze sf2
Die werkte dus niet
maar verder is longhorn 8)
kan alleen niet me HD partioneren, dus kan ook geen backup maken met ghost
maar mensen alvast bedankt allemaal 9||6

ik zie het verband niet tussen partitioneren en backups draaienb met norton ghost
ik weet wel dat partition pro niet zo lekker werkt met ntfs,had er zelf problemen mee in project 2 van school(multibootsysteem maken&beveiligen8P ).misschien dat je kan converteren naar fat32?dan doet die het zeker wel...

p.s. waar haal je dat win longhorn?
 


Kijk als je met ghost 2003 een backup maakt dan moet die op een andere schrijf staan of partie.. daarom moet ik hem splitsen..
enne wimpue tjek pm voor de link... die mag ik hier niet neerzetten
 
je kan converteren naar fat32, dan werkt partitionmagic 7.0 gewoon, en als je puur een 2e partitie wilt voor data is fdisk er nogaltijd nog...
 
Originally posted by wimpie
je kan converteren naar fat32, dan werkt partitionmagic 7.0 gewoon, en als je puur een 2e partitie wilt voor data is fdisk er nogaltijd nog...

Ik weet niet hoe het met Longhorn zit, maar met win2k krijg je gezeur over je dos versie als je wilt fdisken.
 
ook als je een nieuwe flop in win2k formateerd met systeembestanden?want dat werkt hier wel gewoon...(win xp pro)
 
je draait wel longhorn maar je weet niet hoe je partities moet maken? :'(

probeer gewoon via fdisk
 
ik weet wel hoe ik partie's moet maken, maar dat doe ik altijd via dit programma.. maar via fdisk... mm tel me more how
 
Originally posted by haagze sf2
ik weet wel hoe ik partie's moet maken, maar dat doe ik altijd via dit programma.. maar via fdisk... mm tel me more how

je kent fdisk niet?
check pm
 
heb wel een scriptje voor je
moet je invoeren in dos en dan is ook je hele schijf leeg en is sneller dan formateren

met die script mag je echt geen fout maken!

eenmaal die script gedaan heb je geen ntfs en geen fat meer dan met fdisk nieuw pationeren!

greetz
 
En hoe ga je met Fdisk NTFS partities maken....

Waarom ga je trouwens in hemelsnaam Longhorn draaien..
 
Het meest handige lijkt mij om ergens Partition Magic 8 te scoren.. werkt gewoon perfect... en kan ook prima NTFS aan.

Of NTFS voor DOS... ff google(n).com proberen.
 
Last edited:
Longhorn :| waarom een alpha/beta os nemen. Neem gewoon XP of als je dan wil experimenteren neem dan windows 2003............................