This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hulp nodig

SliderBoyd

slider!!
ik heb een slider met de volgende setup:
mhr70 gianelli shot
19mm dellorto
carbonnen membraanplaatjes
top racing vario
hebo verstelbare koppeling

als ik hem aantrap rijd hij heel goed tot aan het aan eind van de weg zegmaar..
dan rijd ik weer terug en dan loopt die heel beroerd, hij rijd dan net of die teveel benzine krijgt en soms ploft die, hij wil dan niet harder als 40

ik heb al van alles geprobeerd(sproeiers,bougies enz. en snap dr echt niks meer van

dat heb ik al geprobeerd maar helpt niks...
ik heb toenet de sproeiers 115 en 96 geprobeerd maar ik merk (bijna) geen verschil :S
volgens mij ligt het echt aan de ontsteking..wat zou daar mis mee kunnen zijn?

filter moet je nooit zomaar gaten in maken , ik reed met 70cc en 19mm met std filter met ongeveer 82 sproeier geloof ik , mja , dat ligt ook aan de gasnaald die erin zit

ik reed ook 70cc+19mm en dan sproeier 80
op std filter

en dat ging rete hard

toen ik filter ging openwerken nam alleen lawaai toe en steeds grotere sproeiers, maar niet noemenswaardige vermogenswinst.

dus gewoon std filter erop
sproeier 74-86 proberen
evt nieuw bougietje (zie je wat beter wat hij doet)

stel ook even elke keer de carb af:
-achterwiel van rond af
-scoot starten
-stationair ietsje verhoogd
-luchtsproeier zo draaien dat hij hoogste toerental maakt
-stationair weer zo zetten dat hij rustig stationair loopt

en rijde maar

ik het standaard filter er op gedaan.
Sproeier 96: tot het eind van de weg liep die goed daarna weer netzo slecht als eerst.
sproeier 90: hetzelfde verhaal.
sproeier 85: komt niet vooruit aleen als ik hem op de choke zet, te kleine sproeier dus..

volgens mij ligt het ergens anders aan de de carb afstelling, maar wat weet ik dus niet

Ik denk dat de cdi stuk is want ik heb alles nagekeken, nieuwe keerringen,nieuwe voetpakking, nieuwe inlaatpakking, andere sproeiers enz. niks helpt.
dus ik denk dat het probleem bij de ontsteking/cdi zit.

ik weet het nu echt niet meer..
ik heb alles na gekeken en heb een andere carb geprobeerd ,veel sproeiers,andere vario, andere cdi, andere ontsteking, andere uitlaat, nieuwe keerring
Maar helemaal niks helpt :S
ik snap er echt niks meer van.
wat kan het nou nog zijn?:S

SliderBoyd said:
ik weet wel wat ik doe..
en ik breng hem al helemaal niet naar de dealer want dat kost me teveel geld..

dat merk ik

tja , en hoe duur gaat het nu worden? en je hebt m ook nog niet eens klaar..

ik bedoel ,je bent nu al 10 dagen bezig , nu heb je nog niks , als je weet wat je doet is dat in een dag klaar..