T Tim125cc New Member 15 July 2024 #1 Hallo forum, Mijn scooter vonkt niet en heel soms wel (plv ontsteking). Ik was dus aan het meten en soms heeft hij een spanning van 8,5 volt ongeveer. Maar vaak 0,1 of niks. Heeft iemand een idee?
Hallo forum, Mijn scooter vonkt niet en heel soms wel (plv ontsteking). Ik was dus aan het meten en soms heeft hij een spanning van 8,5 volt ongeveer. Maar vaak 0,1 of niks. Heeft iemand een idee?
T Tim125cc New Member 17 July 2024 #3 bartj said: Wat is het nou? Een HPI of een PVL? Click to expand... Pvl maar nu start hij wel na 7 keer kicken maar loopt niet stationair en geeft soms een vlam uit uitlaat Upvote 0 Downvote
bartj said: Wat is het nou? Een HPI of een PVL? Click to expand... Pvl maar nu start hij wel na 7 keer kicken maar loopt niet stationair en geeft soms een vlam uit uitlaat
bartj HousePaus 17 July 2024 #4 Dan staat je voorontsteking verkeerd. En heb je je massapunten goed opgeschuurd? Anders ben ik bang dat ie kapot is. 8.5volt is wel weinig hoor Upvote 0 Downvote
Dan staat je voorontsteking verkeerd. En heb je je massapunten goed opgeschuurd? Anders ben ik bang dat ie kapot is. 8.5volt is wel weinig hoor