Hpi 05 Vraag...

benelli rulezz

Well-Known Member
Hallo,

(Mijn vraag is) Ik ga voor mijn Hpi 05 een 2 curve cdi kopen, Wat is het verschil bij de oude..? En wat moet er allemaal aan de Afstelling veranderd worden..? Van de hpi 05

Alvast bedankt..!

Roderick

Advertisement - register to remove this

benelli rulezz said:
Nou, Omdat ik d8 dat deze btr was als de 1 curve..? en ik ken um voor weinig regelen... (Eigelijk niet nodig dus)

Alvast bedankt

nergens voor nodig , je rijd maar met 1 curve tegelijk , de 2 curve's zijn onderling verschillend waardoor het motorkarakter iets kan veranderen, de ene curve heeft een ander verloop van vonken dan de andere ...

het kan wel interresant zijn om te proberen maar als je niet weet wat het doet zou ik het niet doen.

je kunt m er wel gewoon opzetten , alleen is het zo dat als je 2 curve's wilt gebruiken moet je weten hoe beide curves lopen en wat het doet , dit zul je moeten uitvinden op een testbank. het makkelijkste om er info over te krijgen is gewoon via www.HPI.be en daar de vraag voorleggen hoe het zit , deze mensen kunnen je exact uitleggen hoe of wat

tja , dat is dus testen , in feite schiet je er dit mee op : 2 curve's , nu kun je 2 verschillende curves proberen kijken welke het beste is...

mja , ik zou dan eerder een programeerbare versie nemen omdat je die helemaal zelf in kunt stellen ,mja ,DAN moet je helemaal wel weten wat je doet...

Back