houd deze krukas mijn setup?

N13KNL

New Member
Hallo, ik ben van plan een vivacity blok zelf op te bouwen, mijn plan is om een 70cc er op te zetten met een 17.5mm dellortho, mijn vraag is. Houd de standaard krukas van peugeot zo'n setup?
 
Advertisement - register to remove this

Het is te zien welke 70cc.
Een laagtoerig 70cc kitje moet zeker lukken.
maar het is ook te zien hoeveel km de krukas al heeft gelopen als die al meer of 10-15k km heeft zou ik het persoonlijk niet meer doen.
Hou er wel rekening mee dat een peug 70cc heel veel afstel werk nodig heeft in vergelijking met de meeste andere soort scooters.
 
Het is te zien welke 70cc.
Een laagtoerig 70cc kitje moet zeker lukken.
maar het is ook te zien hoeveel km de krukas al heeft gelopen als die al meer of 10-15k km heeft zou ik het persoonlijk niet meer doen.
Hou er wel rekening mee dat een peug 70cc heel veel afstel werk nodig heeft in vergelijking met de meeste andere soort scooters.
Gaat om een 70cc malossi sport die laagtoerig is, dus gezien dat het mogelijk is laat ik de standaard krukas er dan in zitten. Bedankt voor de info!
 
Kan gewoon, wel wat extra olie erbij de benzine mengen zodat die bij vol belast meer olie krijgt.
Zoveel toeren meer maakt een malossi sport 70 niet. Bij een middeltoerige cilinder word het een ander verhaal.
 
Back
Top