Hotmail adres wat niet bestaat

jeepfh

Official h0ning member
Hoi,

een paar weken geleden zat er een irritante gast op msn, terwijl ik hem niet toegevoegd heb. Jongen staat op blok, maar het helpt allemaal niet, hij kan gewoon nog tegen me lullen.
Toen ik een mailtje wou sturen met dat ie moest ophoeren kreeg ik de melding dat het hotmail adres niet bestaat.

Wat kun je nou aan zoiemand doen om er van af te zijn, want dit is ronduit stront irritant.

Edit:

En als ik iets terug zeg krijg ik meestal dit te zien:

[15:25] (¯°·.¸¸.·°¯°·.¸¸.·°¯°·.¸¸.-> Makaveli <-.¸¸.·°¯°·.¸¸.·°¯°·.¸¸.·°¯) zegt: ey kankerlijer
[16:47] Jaap zegt: Gast jij hebt echt een serieus persoonlijkheid probleem!
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Gast jij hebt echt een serieus persoonlijkheid probleem!

Edit 2:

Dit is zijn nep email adres. (wat dus niet bestaat)
Misschien iemand die het herkent?

folkers_jan@hotmail.com

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij heeft jouw dan gewoon geblocked. Niet op msn maar wel via de mail. Je kunt mensen ook bkokken zodat ze je geen email meer kunne sturen.
Zouden ze ook met mobiele telefoons moeten doen.

weet je hoe dat gaat dat ie tegen je kan lullen terwijl je hem geblokt hebt !
op www.mess.be staan 3 programmas daarvoor.....dat je dus kan praten tegen iemand terwijl die gene je geblokt heeft !

enne mail...... hij heeft je gewoon geblokt !

Greetz

Originally posted by slidervsstunt
weet je hoe dat gaat dat ie tegen je kan lullen terwijl je hem geblokt hebt !
op www.mess.be staan 3 programmas daarvoor.....dat je dus kan praten tegen iemand terwijl die gene je geblokt heeft !

enne mail...... hij heeft je gewoon geblokt !

Greetz

Hoe heten die dan? ik kan zo nix vinden

je kan alleen zien wie je geblokt heeft

Aghh Who's Blocked Me
» Another program that shows you who'se blocked you if they are online. «

Arcane Light Messenger Tools
» nickname tricks, contact list manager, alert boxes, annoying tricks, emoticon picture designer, special messages, color changer, msn messenger tweaking, various protection and detection tools, background changer, mass messaging and file sending, anonymous e-mailer, extensive logger, integrated real status viewer (find out who blocked you!), voting system, remote control, hotmail account creator, etc «
^^^^^^^^^^^^^^
die gebruik ik

Block Buddy
» another utility to catch blockers, this time using the phone number trick «

Block Buster
» detect if someone is blocking you «

Ik heb maar een ding te zeggen en dat is dat hotmail kut is.
Heb er al meerdere malen problemen mee gehad en de laatste tijd vlogen de banners je om de oren zodra je hotmail opende; ik heb gewoon een account bij Dolfijn genomen :)

Originally posted by Ray B2
Ik heb maar een ding te zeggen en dat is dat hotmail kut is.
Heb er al meerdere malen problemen mee gehad en de laatste tijd vlogen de banners je om de oren zodra je hotmail opende; ik heb gewoon een account bij Dolfijn genomen :)
<

geen last van met add blockers :)

Back