Horwin ek1 / sk1 opvoeren

Aidix

Well-Known Member
Horwins hebben een soort draadlus die als begrenzer dient. De stekkers zitten er al aan, dus je kan snel testen of het wat oplevert door los te halen of vast te klikken.

EK1: draadlus zit bij de controller in de buurt (achter de oplaad stekker tussen je benen).
SK1: draadlus zit achter een rubber klepje in de helmbak.

Hoe hard je scooter gaat na deze aanpassing hangt af van de software versie in de controller. Laten we het er maar op houden dat je deze niet aan kunt passen. De snelheid van de huidige nieuwste versies is hooguit 55km/h. Oudere versies waren (veel) sneller.
 

Attachments

  • 20230909_112147.jpg
    20230909_112147.jpg
    212.6 KB · Views: 25
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Niu ('stier') en Lvneng zijn gewoon chinese merknamen, wat niet direct handig is als je wilt gaan exporteren.

Horwin komt in ieder geval uit de koker van een merkbureau, ik vermoed europees.
 
Horwin: Oostenrijks design, gemaakt in China.
Ken ze van de CR6 motorfiets.
Qua kwaliteit vergelijkbaar met NIU en Supersoco (bekend van de deelscooters).
An sich kan je er lang mee doen, maar net als elke Chinees heeft ie net wat meer liefde nodig dan een kwalitatief hoogwaardiger merk.
 
Niu ('stier') en Lvneng zijn gewoon chinese merknamen, wat niet direct handig is als je wilt gaan exporteren.

Horwin komt in ieder geval uit de koker van een merkbureau, ik vermoed europees.


Niu vind ik ook nog wel klinken.. Alleen Horwin, en die andere jakkie namen.

Als ik aan horwin denk denk ik aan een strontvlieg.

Lucilia_sericata.jpg

Post automatically merged:

Horwin: Oostenrijks design, gemaakt in China.
Ken ze van de CR6 motorfiets.
Qua kwaliteit vergelijkbaar met NIU en Supersoco (bekend van de deelscooters).
An sich kan je er lang mee doen, maar net als elke Chinees heeft ie net wat meer liefde nodig dan een kwalitatief hoogwaardiger merk.

Supersoco is ook nog niet zo`n slechte naam, maar toch die horwin.. Moet er echt om lachen eigenlijk.
 
Back
Top