Hoop Piaggio race onderdelen.

Status
Not open for further replies.

Joor

Craneburgt
Okee, omdat een complete racer niet te verkopen is heb ik het volgende te verkopen. Hij gaat alleen uit elkaar als er genoeg animo is voor de onderdelen. Als je interresse hebt kun je me mailen op joris@joor.demon.nl Alleen serieuze boden ga ik op reageren... PM's doe ik niet aan.

-Zip SP '98 (frame, kappen, stuur, subframe, helmbak, zadel, voorvork, remklauw enz.)
-Carters, Koopmanstuned 50cc MHR
-Malossi TC unit onbegrenst, nieuw model evt in combi met tuned std. ontsteking.
-Krukas MHR-team (lange drijfstang)
-Cilinder Bidalot 50cc luchtgekoeld s5
-Cilinder Bidalot 50cc luchtgekoeld s4
-Setje 10" Dunlop banden zgan.

-Multivar 16x13
-Multivar 16x13
-Dell'Orto PHBG 15mm carburateur
-Gianelli RS-demper alu.

Zoals gezegd, hij gaat pas uit elkaar als er genoeg animo is. Hoe meer je koopt, hoe meer ik je kan matsen met de prijs.

Joor
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoeveel voor die RS 24/10 achterveer? En gaat die primaire vertanding passen op een Quartz? Is de diameter daarvan goed? Enig idee btw of die banden ook op m'n Quartz zouden passen? Ik ben nu niet thuis namelijk, dus ik kan niet ff checken voor de maat :) Ik lees het wel. Mzzls
 
Joor, zou je een richtprijs kunnen geven voor overrange, membraan en spruitstuk in 1 koop?

Of misschien overal een richtprijsje achter zetten, aangezien meer mensen het gaan vragen zie ik.
Je hebt trouwens nog veel meer dingen die ik nodig heb:) Moet de bank wel even meewerken.

Je hebt mail btw...
 
Last edited:
past die achterveer ook op een runner? zo ja serieuze interesse daarin, tevens ook in de deltaclutch
 
ik heb serieuze interresse in die secundaire vertanding.. heb je misschien het serienummer evan dan kan ik ff nakijken oftie gaat passen bij mij... en tuned stnd ontsteking? wat moet ik me daar bij voorstellen? (waarschijnlijk ook interesse in i.c.m. die tc unit)
 
Jongens, mail alsjeblieft gewoon even, ik heb de eerste PM's al binnen... :s Gewoon mailen. Zoals je ziet zijn er al wat dingen verkocht. Het gaat redelijk hard. Mailen dus.
 
Originally posted by Melandri Rulez
past die achterveer ook op een runner? zo ja serieuze interesse daarin, tevens ook in de deltaclutch

Past.

Banden passen op een Quarts.
 
aangezien het nog steeds de bedoeling is dat ik komend seizoen ga racen :D heb ik natuurlijk errug veel belangstelling voor veel van jou spulletjes.

Ik heb je gemailt dus ik hoor het wel .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top