Aangeboden Hoop peugeot spul.

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Wegens een brommobiel (sinds 4 weken), gaat eerst een hoop overige scooteronderdelen die los zijn weg.
Daar naar zal pas uiteindelijk me scooter in onderdelen worden verkocht..

Heb het volgende liggen (gedeelte ervan:)

Vrije Jonge Koppelingshuis peugeot orgineel

sNR7mE19pUeqA==.jpg


Ik heb een zeer jonge gebruikte koppelings huis te koop voor peugeot.
Hij komt orgineel van een Peugeot Ludix maar past zowel als op peugeot horizontaal als peugeot vertikaal.
Mag weg voor weinig geld. (zit zelf te denken aan 10 euro ofzo)

Torque Driver Top Racing NIEUW

VzOnAeHrrO4rdyOg==.jpg

ULJYm4s9TOLjZVRDibSoRA==.jpg


Heb een top racing Torque driver liggen voor het oude type peugeot achterpoelies.

Normaal zit de stofbus er niet bij, dit is namelijk de enige die erop past. Dus die krijg je erbij.

Past niet op speedfight 2 nieuwe grotere achterpoelies. Is dus alleen bruikbaar op het kleinere oudere model poelies.

Is nog nieuw omdat ik hem niet kon gebruiken op de speedfight 2 achterpoelies. En pas later hier achter kwam. (vraagprijs 20 euro)

Peugeot Vertikaal DoubleDisk Linker Carterhelft NIEUW

ZGpWORJVfE637OUsRUzclw==.jpg


+j2h2j3X20VfsWw0p5ySKw==.jpg


ZcIJ1KPZR76kLQkwC2thsQ==.jpg


Zitten al nieuwe lagers in die al waren geinstalleerd (niet door mijzelf gedaan dus)

Nooit gebruikt, gemonteerd, of mee gereden. Komt vers van easyparts.nl af..

Wil er 125 euro voor hebben. Onder de 115 euro kan ik niet als serieus nemen. Ik verkoop hier echt geen scooter sloop onderdelen. Meeste delen zijn gewoon nieuw en nooit gebruikt. Of gebruik en in zeer goede staat. Als er iets is met een onderdeel dan word dat ook eerlijk vermeld!

Orginele Peugeot Kilometerteller kabel Speedfight, Fight2

JvKy5KSmigbiop19EzNjDQ==.jpg


nvabKywPcvmw==.jpg


Een nieuwe ORGINELE PEUGEOT speedfight / speedfight 2 en WRC modellen kilometer teller kabel
Hij zit nog helemaal in de gesealde aangekochte verpakking.

Gekocht om me scooter mee te maken. Maar heb besloten een brommobiel te kopen. Nou ruim ik alles op.

Het gaat hier wel om een Nieuw en gesealde ORGINELE peugeot kilometer kabel.

Geen Immitatie rommel, die als de gek slijten.

Was voor deze kabel al dik 32 euro voor kwijt, nou mag het weg. On aangebroken verpakking voor 15 euro!!

MEER KOMT NOG, MAAR WIL EERST WAT SPUL VERKOCHT HEBBEN. HET LIGT ER MAAR. EN WIL HET GRAAG WEG HEBBEN WANT HET LIGT GEWOON IN DE WEG

GRAAG ALLEEN REACTIE PER PM.

BIEDEN KAN OOK, GRAAG WEL SERIEUS BOD UITERAARD VIA PM..
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top