This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoop MINARELLI spullen aangeboden (horizontaal en vertikaal)

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Omdat sommige mensen dingen wel willen hebben maar ondertussen niet betalen zoals we hadden afgesproken biedt ik nu weer wat spulletjes aan. het zijn allemaal vraagprijzen...! Bieden kan altijd!



Minarelli:

Malossi Multivar Sport

Vario verkeerd in goede staat, niet veel km's mee gereden; zo'n 2500 km. Je krijgt de vario, gradenplaat plus driehoekjes en de variobus.
De rare scheidingslijn die je ziet is alleen maar voor het oog, je merkt er niks van.















€ 35,-




Minarelli Vertikaal:

Polini For Race

Mijn For Race is te koop. Hij voldeed niet aan mijn eisen, dus is hij nu te koop. Ook heb ik een vervanger voor deze Polini uitlaat, dus hangt hij eigenlijk alleen maar te hangen, zonde toch?!
Hij is in goede staat, het deel wat je ziet is niet verroest of zwart, de bocht naar de cilinder toe is wel wat zwart, zoals je op de pics kan zien. Verder is hij goed onderhouden, en zit verder alles erbij, incl. schroefjes, pakking, etc.











€ 110,-




Minarelli horizontaal:

DR 70cc plus gietijzer tuned

Deze cilinder heeft niet superveel gelopen (3000 km), en is nog helemaal puntgaaf. Hij is getuned, de uitlaatpoort is een onder handen genomen. Verder is de cilinder van de buitenkant af wat veranderd zodat hij minder opvalt voor de politie; er is een minarelli teken in gegraveerd en 49 cm3. De kit is niet helemaal compleet, de zuiger mist. Deze moet je dus zelf erbij kopen. Ook moeten er nog een pakkingsetje bij gekocht worden.





















€ 60,-



Top Performances 70cc gietijzer

De zwarte Top70 cilinder, in goede staat, alleen mist hier de kop. Je kunt natuurlijk je originele kop gebruiken. De zuiger die je erbij krijgt moet ook even goed gepoetst worden (met commandant). Ook moet je hier even een pakkingset bij kopen. De wand is nog 100%. Deze cilidner heeft maar iets van 1000 km gelopen, niet veel dus. De zuiger zit er namelijk ook nog erg strak in.





















€ 60,-

Okay dat was hem dan, remember het zijn vraagprijzen, vooral die cilinders mag je vanalles bieden, het is een beetje moeilijk die goed te prijzen.

Ik stuur niks onder remoburs op, je moet me maar vertrouwen, ik heb nogal slechte ervaringen daarmee, mensen die dan niet betalen en dan kan ik nog is de verzendskosten voor niks betalen. Als je me niet vertrouwt kun je aan bv. Jelle (Boeie) vragen of ik te vertrouwen ben of aan Rense (Boostah), etc.

Je mag mij mailen of pm-en of hier gewoon in de topic reageren,

Grtz Sjoerd
 
Last edited:
Ik ben wel geinteresseerd in die multivar, maar ga nu op vakantie en denk dat je m wel verkocht heb als ik trug kom Zoniet, dan wil ik m wel..
 
Ik kan niet meer editten dus doe ik het zo:

De For Race en Multivar zijn vekocht... De DR70 plus en Top70 liggen er nog... nog wel...

Schop ik hem mooi meteen omhoog :#
 
Nog een keer dan:

De DR70 plus TUNED en Top70 (nu ook) TUNED zijn verkocht...

Topic kan weg eigenlijk dus
 
Status
Not open for further replies.