Hoogste score met evo50

Advertisement - register to remove this

Sander said:
Lees jij eigenlijk wel, wat er eerder in het topic staat?
:|
Zullen we het weer uitleggen :p
TomPeugeot, als je die vraag stelt, kun je beter je hersens het nadenken over hoe en wat besparen. Wij zullen echt wel het verschil tussen vlinder en ovaal weten, en na een felle discussie zal t allemaal wel naar boven zijn gekomen lijkt mij. Read my brother...READ!
 
Tis gvd voor jezelf.
Jij stelt een vraag, wij laten zien hoe je erachter komt. Aangezien dit niet t enigste topic is dat jij zal lezen in je leven, maken wij ook duidelijk hoe je het antwoord NU, en bij andere topics kan krijgen. Door te lezen....
Iedereen heeft zo leren "topiclezen" en aan t niveau zie je wel waar t je kan brengen.
Lezen, niet eens typen, enkel lezen!
 
mhrlover said:
ssssssjjjj :) ,

polini gaf voor zn evo50 std ,tog iets van 11pk max ofzo aan ?? ( op de site geloof ik )
dan zal die van mhr ook wel rond dat zitte, iets lager ,

tja laten we daar maar geen conclussies uit trekken...
 
ik vind het een beetje zinloos maargoed, zolang als het voor veel mensen moeilijk is met een 70cc de 20 pk te halen, waarom dan discussieren over of een 50 wel of niet over de 20 kan...

en dat vario systeem moet gewoon eens vervangen worden door iets met wat meer rendement, dan hobbel je er zo weer stuk meer vermogen uit.
 
dani said:
pk'S? das wel erg overdreven.

Als je uitgaat van een geblokkeerd vermogen van 18 pk en je hebt een verlies van 10-20% is dat 1,8-3,6 pk en mag je dit gerust pk's noemen.

Ik denk dat er in de toekomst veel vermogen gewonnen kan worden aan verbeteringen in de overbrenging. Ik denk dat veel serieuze tuners hier al naar gekeken hebben, maar die houden wijselijk hun mond dicht.
 
Back
Top