Martijn-Honda
M-Honda
Hallo allemaal,,
Ik heb een paar vraagjes.
Ik heb bij m'n honda X8Rx de prop uit de uitlaat en de vario is eruit, voor de rest is hij standaard!
nu wil ik er een gianelli reverse uitlaat op zetten moet ik er persé dan n nieuwe drukveer en trekveer in zetten?
Rolletjes was ik sowieso al van plan..
Nu hij nog standaard(geen vario en prop)is rijdt hij niet zo geweldig..
Hij trekt snel op maar op z'n top hapert hij..
hij schiet niet een paar kilometers terug maar gewoon constate hapering..
moeilijk uit te leggen maar weet iemand de oorzaak?
Als hij koud is verzuipt hij ook in het begin..
Maar als ik 100m verder ben niet meer..
misschien opnieuw laten afstellen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een paar vraagjes.
Ik heb bij m'n honda X8Rx de prop uit de uitlaat en de vario is eruit, voor de rest is hij standaard!
nu wil ik er een gianelli reverse uitlaat op zetten moet ik er persé dan n nieuwe drukveer en trekveer in zetten?
Rolletjes was ik sowieso al van plan..
Nu hij nog standaard(geen vario en prop)is rijdt hij niet zo geweldig..
Hij trekt snel op maar op z'n top hapert hij..
hij schiet niet een paar kilometers terug maar gewoon constate hapering..
moeilijk uit te leggen maar weet iemand de oorzaak?
Als hij koud is verzuipt hij ook in het begin..
Maar als ik 100m verder ben niet meer..
misschien opnieuw laten afstellen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Last edited: