kappen? nieuw kopen? adres? honda x8rx?

cloudyy

Well-Known Member
ik ben dinsdag op me bakkes gegaan toen ik moets uitwijken voor een fietsertje, het had gehagelt dus het was een beetje, glad, majaah me hele rechtkant is helemaal kapot, geschaafd, en gebroken, weet er iemand misschien waar ik een geheel nieuw kappenset kan kopen of heeft er iemand nog eentje liggen voor me? alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

als je trouwens ook overweegd een 2e hands setje aan te schaffen, we hebben een vraag en aanbod gedeelte hier op het forum. daar kan je altijd even een topicje maken en kijken of er iemand op reageert. (15 post + heb je dan nodig)

je kan ook op marktplaats.nl kijken, en dan zoeken voor kappen bv. er zijn opties genoeg, en genoeg mensen die heus wel wat kapjes hebben liggen

succes met je zoektocht in ieder geval!

Ik zou ze gewoon nieuw halen bij een Honda dealer ( kan je schade verhalen bij die fietser? ), weet niet direct een i-shop waar je honda kappensets kan kopen. Mss kan je hier bij V en A een advertentie plaatsen....

Edit : Dennis was me blijkbaar net iets voor;)

schade verhalen bij de fietser zit er meestal niet in.

ik heb laatst een x8r-s opgeknapt (me broertje was aangereden erop,vorig jaar oktober) en die kappen zijn 2dehands niet tot erg moeilijk verkrijgbaar.

wij hebben toen ervoor gekozen de kappen te repareren, zo heeft hij nu links de linkervoorkap voor 3/4e in poly.
verder zit er een halve pot plamuur op.

maar is zeker srtak geworden.

kees1988 kan dat bevestigen:P

Write your reply...
Back