Heej.. dan hebben we strax 2 Danen/Daans met honda X8R's.
Daan, ik heb een honda X8R-X, de crossversie dus, klik op de link in m'n signature voor foto's -->100 kb ongeveer.
De verschillen tussen de -S en de -X versie zijn, behalve de kleurstellingen uiteraard, het spatbord (bij de X een hoge, bij de S gelijk boven het wiel) en de banden. Ik heb pirelli SL60 bandjes met een vrij grof profiel, op de -Sjes zitten semi-slick, weet niet meer precies welke, volgens mij boppers ofzo.
Laatste verschil, maar dat slaat helemaal nergens op, is dat de spoiler bij de -X als bagagedrager mag dienen (3kg) en bij de -S niet. (staat in het boekje, volgens mij is het echt onzin)
Motorisch --> mijne is standaard --> nog nooit problemen gehad, behalve dat ie veel te zwaar begrensd was.
Honda gebruikt voor de X8R's hele korte vertandingen waardoor je een relatief lage top hebt, maar snoeihard trekt.
Dan ziet ie er nog gelikt uit ook, heeft ie een mooi duidelijk dashboard en is ie wel zo origineel, je ziet ze immers niet zoveel rijden! wel zo leuk dus.
Als laatste wil ik ff kwijt dat ie heerlijk ruim zit en prima rijdt.
Conclusie: kopen.
btw, voor hoeveel heb je 'm zien staan? vele van ons hebben 'm voor ruim onder de adviesprijs gekocht (ik voor 3495,- zelfs!)
enne... welke kleur?!
------------------
Honda X8R-X in het Rood-Wit-Paars.