Honda X8R-X

Daan

Honda@NR 2
IK heb vandaag een mooien Honda gezien is deze Honda X8R-X een beetje goed en te vertrouwen??

[This message has been edited by Daan (edited 03 March 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

nou Daan, de honda X8R-X en S zijn echt geweldige dingen, je kunt er vanuit gaan dat je eigelijk nooit problemen ermee hebt, hij is gewoon perfekt en rijd geweldig. enige probleem is dat het wat moeilijker gaat met opvoeren enzo. verder kan ik je hem echt aanraden !

greetz
 
He Daan
smile.gif


Ik heb ook een X8R, maar dan de sport uitvoering
smile.gif
De X8R-s. Zelf vindt ik die mooier als de X, maar smaken verschillen
wink.gif

Het is voor de rest een zéér betrouwbare scooter, die nog eens comfortabel rijdt en een goeie wegligging heb
smile.gif

Zoals Lennaert zegt, is ie wat moeilijker op te voeren (zie Honda gedeelte), maar waar een wil is, is een weg
smile.gif


Greetz
Daan
smile.gif
 
Aha ik hoor dat het dus een goeien scooter is!
Jullie hebben dus weinig omkosten gehad?enne stel als ik hem koop waar moet ik dan speciaal ff naar kijken of dat nog in orde is?
 
Heej.. dan hebben we strax 2 Danen/Daans met honda X8R's.
Daan, ik heb een honda X8R-X, de crossversie dus, klik op de link in m'n signature voor foto's -->100 kb ongeveer.
De verschillen tussen de -S en de -X versie zijn, behalve de kleurstellingen uiteraard, het spatbord (bij de X een hoge, bij de S gelijk boven het wiel) en de banden. Ik heb pirelli SL60 bandjes met een vrij grof profiel, op de -Sjes zitten semi-slick, weet niet meer precies welke, volgens mij boppers ofzo.
Laatste verschil, maar dat slaat helemaal nergens op, is dat de spoiler bij de -X als bagagedrager mag dienen (3kg) en bij de -S niet. (staat in het boekje, volgens mij is het echt onzin)
Motorisch --> mijne is standaard --> nog nooit problemen gehad, behalve dat ie veel te zwaar begrensd was.
Honda gebruikt voor de X8R's hele korte vertandingen waardoor je een relatief lage top hebt, maar snoeihard trekt.
Dan ziet ie er nog gelikt uit ook, heeft ie een mooi duidelijk dashboard en is ie wel zo origineel, je ziet ze immers niet zoveel rijden! wel zo leuk dus.
Als laatste wil ik ff kwijt dat ie heerlijk ruim zit en prima rijdt.

Conclusie: kopen.

btw, voor hoeveel heb je 'm zien staan? vele van ons hebben 'm voor ruim onder de adviesprijs gekocht (ik voor 3495,- zelfs!)
enne... welke kleur?!

------------------
Honda X8R-X in het Rood-Wit-Paars.
 
hmm.. ik heb niet helemaal goed gelezen denk ik, je gaat een 2ehandsje kopen?
smile.gif
 
Ja ik koop hem waarschijnlijk 2e hands ja ik vin hem zo vet he die scoot van jou alleen geen mooien kleuren vin ik dan
 
Ja Daans, het zijn wel hele aparte kleuren, ben ik met je eens... ik moest er ook aan wennen maar het is wel origineel... ---> /me is de man met de witte scooter!

maar ik vind het juist wel kewl eigenlijk die kleuren, nadat ik er aan gewend was, het is een crosser, dus daar mogen ook wel beetje aparte kleurtjes op, ik had ook geen keuze uit andere kleuren, anders had ik wel andere kleur genomen waarschijnlijk.

DenniZ
 
Bij mijn plaatselijke dealer (de vries
frown.gif
) staat een 2e hands x8r-s, een geel/paarse, maar hier hebben ze dus ook wat van die wit/rode kappen op gegooid
confused.gif
dat ziet er dus niet uit!!
tongue.gif
tongue.gif
 
Originally posted by Daan:
Is ƒ 3500 duur voor een 2e hands X8R-X?

Ligt aan de staat waarin de scooter verkeerd
wink.gif

Ik vind het een beetje te duur, maar ik heb mijn scooter nieuw voor f 4380,- gekocht.

Greetz
 
ja, das te duur denk ik.
doe er dan een paar honderd bij, heb je een nieuwe.
ik heb ze gezien voor f3995,-
 
Dat was bij bike+ zeker he?
Daar was namelijk zo'n actie met X8R-s'en
Waren ze niet uitverkocht, dan had ik er nu 1, nu heb ik een aprilia, en ben best blij dat ik deze heb
smile.gif
 
Back
Top