Honda X8R-S

Status
Not open for further replies.
of nog beter met al je vrienden (lees: in je remy) naar haarlem, dit soort bijdehandjes moeten metteen afgemaakt worden
 
Johan wat zit jij de laatste tijd op iedereen te kankeren man! Remember effe hoe jij opt forum kwam he! Toen zagen ook veel lui je liever gaan.

Nu moet ik trouwens hierbij zeggen dat ik Slopers reaxie ook wat sip vind. Volgens mij zie jij ze vliegen (de firefoxjes dan
biggrin.gif
)

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 27 June 2001).]
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Volgens mij zie jij ze vliegen (de firefoxjes dan
biggrin.gif
)

nouja, die grap is wel voorbij, alleen die Johan is geloof ik nog niet over z´n naïfitijd heen, beetje jammer jochie..
 
En nu aan mij de beurt
smile.gif


Zouden jullie misschien je nutteloze berichtjes willen deleten???
Ik probeer hier eigenlijk met succes een object te verkopen...

Jammer dat ik geen modje ben, anders had ik het zelf kunnen doen
smile.gif


Greetz
 
Hehe, sorry Daniël, maar dit vraagt om een reactie:

LIKE JIJ ALTIJD LEKKER SERIEUS REPLIED!!!

hmmz, hoofdletters.
Mja, boeje.
2500 is echt niet duur, dus dat zou je toch kwijt moeten kunnen raken dacht ik zo.
 
Euh, issie der nog? Niet dat ik em wil, maar was effe benieuwd
smile.gif
Daarbij daggik: Als ik nou weer effe reply komt ze topic bovenaan te staan, dus meer bekijks
tongue.gif
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Euh, issie der nog? Niet dat ik em wil, maar was effe benieuwd
smile.gif

Hij is er nog ja, maar ik denk niet meer voor lang
smile.gif

Gisterochtend was er nog iemand langsgekomen om te kijken en morgenavond komt er weer iemand langs, een of andere knakker die erop geboden heeft op Ibazar. Hij heeft ook zeker wel interesse
smile.gif

Dus de hoogste bieder mag em meenemen
smile.gif


Greetz
 
Net toen ik op Submit reply had gedrukt, kreeg ik een SMS-je dat een van die gasten em zekers wilt hebben!!!
smile.gif

Bij deze is ie dus verkocht
smile.gif


Thread Closed
smile.gif


Greetz

[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 06 July 2001).]
 
Ik verkoop em dus aan deze jongen, omdat ik hem ken en ik verkoop mijn scooter liever aan een bekende, zodat ik er zeker van ben dat mijn "schatje" in goeie handen terecht komt
smile.gif


Greetz
 
ik dacht ook dat m'n aerox in goeie handen was gekomen ding ziet er niet meer uit kerel maakt nix schoon enzo uitlaat dik verroest al enzo
 
Nu een blazende sr, ook koel. Die honda rijdt echt relaxerend lekker, stukken beter dan runner (lomp).
 
Precies, hij rijdt echt super jah
smile.gif

Ik doe em dus ook weg met veel pijn in me hart...

*snik*

Sorry, ik werd effe emotioneel...

Greetz
 
Ja ik moet toegeven oude sr rijdt wel lekkah, maar toch reed mijn f50 beter... Hoe die nrg gaat rijden zien wel wel, maar de laatste keer dat ik erop heb gereden vond ik hem ook wel lekker rijden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top