This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Honda NS-1 setup / aprilia RS uitlaat

symen

Forward Motion
wie heeft er nog een mooie pijp voor me liggen? 1 van een RS oid.

ik heb gehoord dat een gianelli (80cc?) pijp het goed doet op een getunede 98cc euro (mbx/nsr), alleen de voorbocht is veel te dun.

of kan ik beter een crossmotor uitlaat omlassen voor onderlangs? volgens mij hebben die een bredere powerband, maar das opzich ook wel lekker om mee na school te gaan

ik heb er nu een tecno uitlaat onder, powerband is van 9000 tot +- 11500 dan is de pret wel op, hij loopt dan langzaam door na de 12000

setup:
98cc eurocilindro LC getuned (vrij extreme timing nu) (veel sneller dan 110malossi (93cc))
28mm mikuni (inschuif, rubber spruitstuk)
binnenrotor
4kleps membraan "carbon"
tecno uitlaat (komt dus een andere pijp onder, moet alleen nog een goeie vinden)
6bak

loopt ook wel aardig hoor:W

dit is m'n Honda NS-1, soort nieuw model nsr, lijkt veel op aprillia RS, hier zit die setup dus onder. ben benieuwd wat jullie van ns1 vinden.?

hij is inderdaat standaart 80cc, maar ik heb het blokje er ff onderweg gehaald omdat ns1 pen 13 heeft, waar me 110mal en 110euro dus niet op passen (pen 12)
 
ik vind hem wel gaaf, heb je ook wat meer foto's van de zijkant echt, zodat je de voorkant ook goed ziet?
 
nee, niet van m'n eigen ns1, kheb wel meer fotos van anderen:



alleen bij mij is het frame gepolijst

hier nog een foto van me nsr125 met 165cc gilardoni:

m'n cr125, riwa tuned, opmaat uitlaat, wp fork:


kheb ook nog een NSR-II heb er net een CR125 blok onder gebouwd, moet nog veel aan gebeuren, maar dat gaat strax echt hard!!
kheb nog veel meer spul staan maar dan zit ik hier morgen nog te tyoen
 
Vet ding symen, maar ik dacht dat er onder zo'n ns-1 gewoon een mbx blok zat :? , maar dat blok is toch anders.
 
Wat ksoten die dingen 2ehands ongeveer. zo'n NS-1 dus, want kan er geen vinden even zo snel.

vroeg ik me gewoon af
 
rond de 2000 gulden, hangt heel erg van de staat af natuurlijk.
heeft iemand nog tips qua uitlaat? kan een omgelast crosser (80/125)uitlaat beter zijn dan bv een RS gianelli pijp
 
Er bestaat idd een 80cc gianelli uitlaat, nl. degene die deze (engelse) mbx80 racer heeft.



Ik heb alleen geen idee waar deze te krijgen is
 
dit is een duitse racer, heb wel met die gast gemailt, volgens mij is dat een RS pijp, ofniet? loopt ook tering hard, zeer mooie mbx vindt ik zelf, crosser radiateur erop.

toevallig zijn we deze mbx aan het na bouwen (jaah we vonden hem zo super vet) race kontje zit er al op, komt getunede 80 op met vlinderpoort, mischien later een getunede 110euro (98cc)

ik heb btw nog een leuke 98cc cil liggen voor me ns1/mbx maar moet eerst goed getuned worden:
 
Last edited:
ja, wel mooi, maar waar kan ik die pijpen krijgen, wat zijn de prestaties enzo,

iemand nog meningen over het omlassen van crossmotor uitlaten? (80 of 125)