This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoever met 1 tank inhoud?

Rij momenteel ook op een standaard Aerox. Alleen vario ring er uit en rijd 60 op de teller of zo.

Rij elke dag naar drachten en terug. heen en terug is 40 km. Dus 80 km.

Dan moet ik nog door drachten heen. Dus ik kan iets van 100 km op een tank of zo.

jij moet elke dag tanken |(

nja ik heb geen flauw benul wat men scooter verzuipt, het is voor de hobby O-) maar dacht dat ik toch wel 90-100 km ver graak met 7L tank

mja, ten eerste moet je geen andere scooter met elkaar vegelijken , maar hoogstens Peugeot blokken ,mja , die zijn onderling ook nig eens verschillend in verbruik. komt bij dat als bijv. de dealer iets heeft veranderd zoals sproeier oid dat ie dan ook een ander verbruik zal hebben.

verder heeft een Peugeot als het goed is een 7 liter tank , ik zou schatten dat je met een onbegrensde scooter waar NIKS aan gedaan is behalve goed ontgrenzen dat ie ongeveer 110 a 120 km zou moeten halen.

mja , het blijft gissen , dus enigste manier is gewoon een tank benzine leegrijden , zorgen dat je wat brandstof bij je hebt.

km stand bijhouden en je weet het.

De tank van een speedfight is tussen de 7,5 en 8 liter. Ik reed met mijn sf ongeveer 1 op 20 met een snel uitlaatje erop. Dat betekend dat ik met 1 tank ongeveer 150/160 km kon rijden. Onbegrensd heb ik nooit echt gereden.

en hoe bereken je dat ook al weer?
tank volgooien en kmstand opschrijven.
rijden toto hij zo wat leerg is en tanken.
kijken hoeveel km je hebt afgelegt en hoeveel liter brandstof hebt getankt.
hoe bereken ik het verbruik?