Nwen02 New Member 27 October 2018 #1 Ik heb een piaggio zip 4t met 10 g variorollen en hij rijd 45 maar trekt heel traag op en ik wil hem 40 laten lopen, hoeveel gram moet ik dan hebben?
Ik heb een piaggio zip 4t met 10 g variorollen en hij rijd 45 maar trekt heel traag op en ik wil hem 40 laten lopen, hoeveel gram moet ik dan hebben?
Michelg Member 27 October 2018 #2 Er is geen vaste optie. Dit is puur trial-and-error. Een goed begin is om eens 6 gram te proberen en te kijken hoe hij dan reageert en vanaf daar evt. in grammage verlagen. Upvote 0 Downvote
Er is geen vaste optie. Dit is puur trial-and-error. Een goed begin is om eens 6 gram te proberen en te kijken hoe hij dan reageert en vanaf daar evt. in grammage verlagen.
Nwen02 New Member 27 October 2018 #3 Michelg said: Er is geen vaste optie. Dit is puur trial-and-error. Een goed begin is om eens 6 gram te proberen en te kijken hoe hij dan reageert en vanaf daar evt. in grammage verlagen. Click to expand... Ga ik doen, bedankt Upvote 0 Downvote
Michelg said: Er is geen vaste optie. Dit is puur trial-and-error. Een goed begin is om eens 6 gram te proberen en te kijken hoe hij dan reageert en vanaf daar evt. in grammage verlagen. Click to expand... Ga ik doen, bedankt