This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoeveel gram gewichtjes ongeveer

Status
Not open for further replies.

ErwinM.

Trotse Tukker!
eej.
Ik heb nu standaar uitlaat onder me speedfight gedaan. De piemel heb ik dicht geknepen en aan het beginstuk(bij de cilinder) zit ook geen begrenzing meer.

Maar ik wil ff weten hoeveel gram er ongeveer in moet?
Setup:
DR70
Polini vario
12 mm carb (orgineel)
Polini blauwe drukveer
Omega zilvere trekveren.

Gr erwin:*

dat zal je een beetje zelf uit moeten zoeken.. denk dat rond de 4 4.5 gram wel goed zal lopen.. maar je zal het echt ff moeten testen, is bij iedere scooter anders

succes..

het beste haal je de pijp eraf en last m dicht ,met dichtknijpen heb je kans dat ie afbreekt en dat het niet 100% werkt , dus doe dat iig nog even.
zelf haal ik altijd het buisje eraf , maak een plaatje op de uitlaat en las de buis er weer aan , zo valt het niet op bij de politie , kan handig zijn..

gram is een beetje moeilijk te zeggen , denk dat je het beste met 6/6,5 kunt beginnen , std is 9 gram dus je kunt wel nagaan dat je niet te licht moet , maar een andere vario is wel lichter nodig dan std vario meestal

melf bedankt!
ik heb nog malossi gewichtjes liggen (gekregen van iemand wel voor peugeot)
die weeg ik vanavond op met keuken weeg schaal.
zal morgen ff zeggen hoe het loopt

Thnx alvast

ErwinM. said:
melf bedankt!
ik heb nog malossi gewichtjes liggen (gekregen van iemand wel voor peugeot)
die weeg ik vanavond op met keuken weeg schaal.
zal morgen ff zeggen hoe het loopt

Thnx alvast

Gewicht van het rolletje zal toch wel op de rand staan of zijn die ook wat versleten

Status
Not open for further replies.