hoeveel gr. rolletjes na racevario ?

Betaman

Well-Known Member
ey, ik heb net een racevario gekocht (malossi multivar). Ik wilde vragen hoeveel gr. rollen ik er nu ongeveer in moet zetten, ik hoorde namelijk dat dat ongeveer een gram hoger moet zijn.
ik heb nu verder; 5 gr, geel drukveer + trekveren, nrx, 82 sproeier.
Ik hoor t wel. mazzel

Advertisement - register to remove this

denk dat je met 5 of 5.4 gram wel goed zit maar ik heb ook een racevario gehad met ongeveer die setup die jij hebt maar ik zou er gelijk een koelvin met dezelfde grades als je racevario erop zetten want zo'n racevario is alleen maar kut anders!!!

nou standaart zat er in mijn aerox 5 gram dus 5,4 lijkt me beetje overdreven gewoon 4 gram er in pleuren, bij een nrx krijg je 3,8 gram dus 4 gram moet wel goed wezen, probeer het zou ik zeggen

Originally posted by firefoxf15racer
denk dat je met 5 of 5.4 gram wel goed zit maar ik heb ook een racevario gehad met ongeveer die setup die jij hebt maar ik zou er gelijk een koelvin met dezelfde grades als je racevario erop zetten want zo'n racevario is alleen maar kut anders!!!

welke "racekut"vario had je dan? ook zonder nieuw vertilatorblad loopt hij goed hoor... maar als je toch zo bezig gaat, koop dan ook een hebo oversized v-snaar ofzo erbij...

Originally posted by Little-1
ik heb dezelfde vario en heb er 6,1gr rolletjes in zitten rijd ie lekker op :)

Jij hebt Pia, hij mina. Niet echt te vergelijken dus.
Meestal moet je toch wel zo rond de 4 a 4,5 gr hebben met NRX, 5,4 lijkt mij ook wat overdreven, std rollen mina LC is 5,5.

Back