Hoerezooi gezakt

Advertisement - register to remove this

jammer joh, dus toch nog maar beter leren.

niet zo handig
smile.gif
 
ik had ook supergoed geleert......

maarja ..

volgende echte keer dat er plaats vrij is .. is ..
21 juni ofzoiets
maar ik kijk wel of er iemand ziek word en dat is dan om 7 juni
 
Originally posted by SR-MARC-SR:
ik had ook supergoed geleert......
Tsja, ik weet al waar het fout is gegaan...toen jij aan het leren was met een T ipv een D... (geleerD)

Nee sorry, klote zeg, maar ja, nix aan de hand, volgende keer beter!
 
Yo Markeman, kut voor je dat je gezakt bent
frown.gif

Maar je hoeft niet perse lang te w88 om opnieuw examen te doen.
Als je gewoon op een willekeurige dag daar naartoe gaat, moet je best lang van te voren aanwezig zijn (iets van 1,5 uur ofzo) en dan kan je je opgeven voor de reservelijst. Maar dan moet je wel vroeg zijn, want er zijn vast nog meer die dat doen en hier geld nog steeds de regel: wie het eerst komt, die het eerst maalt
wink.gif

Die reservelijst houdt in dat je kan invallen voor iemand die niet komt opdagen. En er is 99% kans dat er een aantal mensen niet komen opdagen
wink.gif


Greetz
 
ehm ja de volgende is om 7 juni
dus nog fff wachten
en om de tijd te verzachten ga ik gewoon ff werken..
alvast sparen voor boetes enzo
 
Hehe, voor mij is het eigenlijk nog veel leuker... Heb mijn bromfietscertificaat gewoon voor fl. 25,= op het postkantoor op kunnen halen, zo'n ding slijt trouwens wel als je hem meer dan 5 jaar in je portem. hebt zitten
smile.gif
... Autorijbewijzen trouwens nog harder...

Greetz.
 
Hahahahahaha wat de fok zit je hier te posten dat je gezakt bent, jonge boeie volgende keer beter, zo zielig is het nou ook weer niet :P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hehe, voor mij is het eigenlijk nog veel leuker... Heb mijn bromfietscertificaat gewoon voor fl. 25,= op het postkantoor op kunnen halen

mja mijn ma heeft het betaald de enige moeite die ik moest doen was ff leren ongeveer net zoveel moeite dus als naar het postkantoor gaan
smile.gif
 
Originally posted by minus0ne:
Hahahahahaha wat de fok zit je hier te posten dat je gezakt bent, jonge boeie volgende keer beter, zo zielig is het nou ook weer niet :P
_________________________________

niet zielig ?
mwah ik vind mezelf knap zielig hoor
 
haha, ja i.d.d. je moet gewoon zo'n vrageboek halen met 800 vragen.

had ik ook gedaan en ze alle 800 2x gemaakt.

en dan de foute antwoorden goed leren.

en toen had ik 't in 1 x! maarjah 'n vriend van me heeft 't na 5 x nog niet. das echt kut.

er is toch zo'n regel dat je na 10 x zakken gewoon je certificaat krijgt?
 
Back
Top