Hoe zit dat nou die snelheid?

Ik heb voor mijn neo's een snelle uitlaat liggen, nou ja zo snel is ie nou ook weer niet, maar als ik die er onder hang, dan loopt de Neo's zo'n 80 op de scooter teller en hij trekt ook iets sneller. Maar als ik nou op de rollenbank zou moeten, wat kan ik dan verwachten aan boetes enzo??? BTW het is geen terugloop, het is een Tecno, een standaard uitlaat zonder begrenzers en zonder cat.
 
Advertisement - register to remove this

Euh ik denk dat je zo ongeveer tussen de 60 en de 120 gulden zit. Niet zo heel veel iig.

------------------
- Malaguti Phantom LC Special Paint
- Tecno Nighthawk uitlaat
- Witte malossi drukveer
- Top: 90
 
Als je scooter op een rollerbank wordt gezet moet je achteraf naar de rechter stappen omdat die dingen niet meer gebruikt mogen worden. Maar je kan natuurlijk ook gewoon pech zoals ik hebben: ik ben dus met 65 geflitst waar je 30 mag en toen sprong er een wout voor m'n scootdie me aanhield
140PIEK boete !!!!

Yamaha Neo's
Leovinci Navigator
70 km/h
 
trekt dat nou een beetje, zo'n neo's'met een navigator? heb je er nog meer aan verandert??? (eh ja is off topic maar anders meot ik weer een andere starten)
 
ik vin de navigator super lelijk, zou ik nooit onder me scoot hangen....

'k heb nou een Z
smile.gif


Greetz,
kakelbont.gif
 
Originally posted by Kakelbont:
ik vin de navigator super lelijk, zou ik nooit onder me scoot hangen....

'k heb nou een Z
smile.gif


Greetz,
kakelbont.gif

mee eens, alleen hij heeft 1 voordeel...... hij blijft mooi, omdat je de roest niet ziet
wink.gif
 
Back
Top