HillyBilly said:Sow , opzet van mike gejat dus :*
mhr_rox said:het klimaat is over 10 jaar denk ik juist steeds schoner aan het worden want jullie vergeten 1 heel erg belangrijk ding: over 10 jaar zijn er al miljoenen auto's die op waterstof dioxide rijden.
Enrico@Sprinter said:En denk je nou serieus dat dat in andere landen niet gebeurt? In andere landen is alles nog erger man.. We zijn hier verwend..
Speedfight-R said:Hoezo? leef je zo slecht dan?
mhr_rox said:nou..... geloof me nou dat mensen dat in veel andere landen niet eens durven te doen omdat de straffen daar vele vele vele malen hoger zijn (normaal niveau dus)
Enrico@Sprinter said:En denk je nou serieus dat dat in andere landen niet gebeurt? In andere landen is alles nog erger man.. We zijn hier verwend..
Mike@Rox said:En dat is niet alleen onder de jongeren. Die fucking oudjes kunnen er tegenwoordig ook wat van..
Er staat bv een jongeman van 18 in de winkel te wachten om geholpen te worden, en een duif van 70 komt achter hem staan. De verkoper vraagt wie er aan de beurt is, en de duif schreeuwt moord en brand dat zij vooraan staat.
Als je hier iets van zegt, krijg je de volle lading over je heen. Het was toch algemeen geaccepteerd dat je gewoon in de rij staat, en wacht op je beurt?
Blijkbaar niet, als je nou voor mij in de rij stond dan ga je gewoon voor, klaar!
Maar om 'voorrang' te krijgen als oudere, ga weg man! Je hebt genoeg tijd om ergens in de rij te staan.
Rick said:Nee, eet gezond, sport veel en rook niet. Maar als ik zie hoe snel bekende de wereld kunnen verlaten in een korte tijd mag ik misschien wel blij zijn als ik over 10 jaar nog leef.
Enrico@Sprinter said:Ga daar wonen dan... Zal je allemaal vies tegen vallen..
Hehe, ik begrijp je Ruub. Get Real denk je..Ruben_09 said:Als je zo gaat denken dan kan je morgen ook dood zijn door een ongeluk oid :X Vind het beetje wanhopig klinken anders moet je ff beter uitleggen
Lg Tuning said:Rijken worden rijker, armen worden armer.
Rijken trekken weg naar de betere landen (australie/nieuw zeeland, canada)
Nog een revolutie, de armen komen in opstand.
Nederland krijgt weer marshall hulp van zijn grote broer 'USA'
Hiermee bedoel je dus dat Rechtse partijen de Linkse gaan verdrukken
(Rechtse politieke partijen krijgen meer macht)
nrg@apeldoorn said:Het gevolg hiervan is dat er een steeds grotere kloof gaat ontstaan tussen de zgn. analogen en digitalen. Die eerste groep zal zich steeds meer buitengesloten gaan voelen en de politiek zal moeten proberen deze groep weer te betrekken in het maatschappelijk verkeer. Of dit gaat lukken is echter maar ten zeerste de vraag.
nrg@apeldoorn said:Het is idd wel zo dat er in de geschiedenis steeds sprake was van conjuntuurgolven. Hoe lang het echter gaat duren voordat wij er weer helemaal boven op zijn, ook qua werkgelegenheid is de grote vraag. Dit zal geen kwestie zijn van 2 jaar denk ik zo. Maar de kans is groot dat het over 10 jaar weer een stuk beter zal gaan als er maar geen gekke dingen gaan gebeuren zoals aanval op het wtc. En dat soort gekke dingen kunnen we gezien de huidige ontwikkelingen niet uitsluiten.