Hoe voorkomen dat snaartje eraf loopt zonder oliepomp.

Maikel BTB

Zippa Sp 2K
Hallo,

Ik heb nu dus nog bij me Zip me oliepompp erop zitten opdat ik hoordat dat anders het snaartje eraf kan lopen. Hoe kan ik dit doen zonder die oliepomp erop te laten?
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon een orgi vulring voor tandwieltje bij de krukas, die is net iets groter als waterpomp tandwieltje.

Gr
 
wat je ook kan doen is een klein gleufje maken en daar een borgclip overheen schuiven..
 
Er vervolgens me blok in de soep laten lopen door geen koeling, Houd je reacties voortaan ff voor je of denk gewoon na.
Tja sorry hoor ik sleutel eigenlijk nooit aan pia, ging er van uit dat het snaartje van de oliepomp was, maar dit is blijkbaar de vloeistof pomp?
 
waar stop je die dan tussen? je bedoelt toch een ring die tussen de tandwiel op je krukas en je vario zit?

dat werkt niet , ik denk dat hier een misverstand is , std zit er namelijk al een rind op de krukas waardoor de snaar niet weg kan lopen.

echt bedoel jij dat als je de oliepomp in zijn geheel verwijderd dat het tandwiel er dan zo af kan lopen , het tandwiel van de olie/waterpomp wel te verstaan , niet die op de krukas..
 
Het grotere tandwiel van de waterpomp die direct op dat asje komt kun je met wat loctite vast maken. En voor het tandwiel wat op de krukas zit de stnd ring ervoor zodat de snaar er niet afloopt, en op het onderste tandwiel loopt de snaar er dan ook niet af.

gr
 
Back
Top