This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

Pff bij ons staan er echt TEveel scoots.
1 ding weetik iig wel dat 2 maten van mij snelste zijn:
Aprilia Amico: polini giet70 door mij getuned-21mm-yas R
Yamaha Slider: Gilardoni 70 door mij getuned-19mm=yas R-polini vario-2g koppeling enz enz.

En ik met mijn fucked Vespa schijt erachteraan8P
 
Bij mij op school stelt het niks voor...

meeste rijden stnd ontgrenst de snellere scoot bij ons zijn

stnd cil,17,5 enyas r
DR70,17,5 en shot
en ik
 
mijn school was ook ubergaar met mhr replica'tje @ 13 pk was ik al de BOM van de school hahaahaa kon je voorstellen toen ik echte shit eronder ging zetten
 
wel, er staan +/- 65 brommers op school, meeste standaard onbegrenst, 17 met nrx, een rs met 70 gilla en 19mm en zelf gelaste uitlaat top 115 maar trekt super slecht, de enige snelle scoots zijn een aerox, speedfight, en ik met men area51 toch nog altijd het snelst en het bruutst, als het project dag is op school moeten we een parcour afleggen, was dus onder toezicht van politie, en er deed een motor wout het paar keer voor en dan was het aan ons, ik liet ze allemaal voor gaan en ja hoor wat raad je allemaal stoer doen en doen als of ze snel gaan enzo, tot er een paar op hun smoel gingen, toen men vrienden geweest waren met hun rox en speedfight toen was het zo wat het volk op warmen ( hoor wel die gatsen reden nog met originele koppeling dus wel wat toeren laten draaien maar niet zo veel) toen nicko me speedfight begon, starte ik mijn area en liet hem wat stationair draaien en af en toe eens 5000/6000toeren maken, tot het aan mij was in het begin wat warm rijden en echt op het gemak rijden, 2de ronde stop voor start streep geef eens goed gas al die gasten met hun kin tot op de grond en ogen die er bijna uitvielen, an ja de rest raad je al autowheelie's enzo, en op het laatste met de rox en speedfight en men area eens stunt showke gedaan burnen, rolling stoppie enz... en raar maar waar zelfs de school directie was aan het aplaudiseren tot ze den rubber sporen zagen maarja 4uur strafstudie viel nog mee
 
hahahahahha :+ O-) 8P
 
Bij mij op sgool (roc stappegoor) staat: heel veel scooters met een nrx
1 runner met polini w-poort en gianellie shot
1 zip sp met bidalot c20 en polini evo cil.
1 aerox met 50 evo TT en yasuni c16
 
Bij mij op school staan rond de 30 scoots,
De *snelste* daarvan zo'n beetje is een,
DNA met mhr 50, 21mm dacht ik en mhr 2k pijp.
Zegt die gast dat ie 120/ 130 rijd

Mja hij dacht dat ie de snelste op school was totdat ik hem een keer tegen kwam, trok hem onder me powerband voorbij:|

Sindsdien zegt ie niks meer, wel allemaal stoere verhalen enzo, maar tot nu toe ben ik de snelste op school, en ik denk niet dat het gaat veranderen.
Aangezien de rest allemaal laser x-pro volk is
 
pff, als ik het zo bekijk zit ik wel goed op het baronie college (breda, terheidese weg 350)
hier staan elke dag wel een stuk of 15 aeroxe, een een stuk of 20 sr's, stuk of 10 speedfights, stuk of 15 runners, wa nrg's, enz
ook 5 nsr's, 3 mtx'en, paar mt's, viva's, neos' en.. 1 sym jet
ook een hele hoop rs'sen 1 is echt super vet, helemaal speciaal gespoten toni elias replica (die gozer von de orginele uitvoering van aprillia niet mooi). en nog een hele hoop met andere dinge. er rijden hier een hoop standaard/onbegrensde scoot's rond, maar sommige blaze ook best wel. ik denk dat er hier toch wel een paar hande vol boven de 100 rijden.
 
bij mij op school staan:

3 aeroxen--> die van Jellerv(das dus de snelste op schoolO-) )eem begrensde en een onbegrensde8)

Aprilia Rally--->alleen met NRX
Sr Racing------>onbegrenst
Sr www------->begrenst
een Honda ofzo--->begrenst
Jetforce------->begrenst
Runner-------> met TNT uitlaat(helaas nu total loss maar komt terug 8P )
Runner-----> onbegrenst

Laterrrr P
 
Originally posted by X-clusive
Bij mij op sgool (roc stappegoor) staat: heel veel scooters met een nrx
1 runner met polini w-poort en gianellie shot
1 zip sp met bidalot c20 en polini evo cil.
1 aerox met 50 evo TT en yasuni c16

Yep, die gast met Evo50 zit bij me in de klas. Nick van Veldhoven.
(19 mm DO, ook btw)

Maaruh je vergeet de snelste makker.

Andere vriend van me:
Jurgen heeft Firefox. evo 70 yasuni c16 en 19mm carb

Verder zit RobvdZande bij ons op school die af en toe met ze Jucy Rennert is
 
Een SR ditech met een lekke achterband (Al een half jaar ofzo)
Een runner purejet onbegresd
Een HALF onbegrensde Yamaha TZR van een kammeraad. Ding rijd 70 ofzo
Een begrensde vivacity xrace
En af en toe staat er een lomp klein scootertje met een gaspedaal die met tape aan elkaar vast zit.
Me runner is net verbeurd verklaard door de rechter dus die staat er ook nie meer. (K was wel t snelst met me corsaatje )

Dolle boel dus hier op school..
 
bij mij staan zat scooters allemaal nrx of zo'n andere kut uitlaat eronder. Er zit ook zo'n gast met s-f.nl overal op zijn kappen. die zegt dat hij 110 digi gaat met een malossi giet ofzo iets en een gianelli pijpje en 12mm cabr 8P
 
Last edited:
het enigste wat er bij mij op school rondrijd zijn een mt5 met 125cc

een phantom die rond de 80 rijd
mijn beta quadra die 60 rijd
een oude honda scooter type weet ik niet rijd 45
nog een scooter en die haalt de 40 niet eens
en een invalidemobieldie 60 rijd

een aprillia crosbrommer met een tank van 25 liter
rijd als ie bijna leeg is 60:8P
een aprilla sr loopt 75
een snorfiets


fioretti college
st. oederode
vmbo

150 leerlingen
 
Last edited:
Mijn school zie je alleen maar brakke scooters en te trage brommers.

Maar op de school ernaast, het Willem I College, daar rijden volgens mij wel een paar snellere.

Er staat iig de zip van Meetingteam.nl en een paar snelle aeroxen
 
ik had een tomosje gewoon voor: het rijd.

maar ging wel eens kapot.
ikke ben te belazerd om veel geld uit te geven dus imitatie.
en alles wat met wat bijvijlen het weer deed repareerde ik zelf


na een tijdje ontsteking vernageld
nieuwe gehaald echter voor een brommer
toen ging hij omdat hij al harder ging 60

uitlaat was al bromversie
pijp kapot toen zelf een mtpijp erop gelast
ging toen 75 en kon bij optrekke me voorwiel amper op de grongd houde


hij maakte zo f*cking veel toere dat ik niet vol gas durfte

ding verkocht

scooter gekocht

ruijd nu 95 digi
mooi zat



btw. op mijn school staan veel std onbegrenste scoots
enkele opgevoerde.
ook al niet veel bijzonders
 
staat vaak wel een dna met evo70, evo uitlaat 20,5mm carb. ding loopt helemaal niet zomooi en die kerel heeft er volgens mij ook helemaal geen verstand van... (zal vandaag of morgen wel vastlopen ) verder staan er alleen veel van die afgeragde aerox, area, sr en runners een beetje stoer te doen met hun andere uitlaat(meestal ook nog lek) en powerfilter:|
wel jammer dat ik dan op me citta ben als ik langs kom rijden

ken er wel een paar met snelle scoots maar die gaan er zoals ikzelf niet meer mee naar school...