This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

k was met straatscoot altijd snelste van school (SR 2000, Gilardoni alu 70, Yasuni R, 17,5 DO, Hebo vario, Malossi vertanding)

verder nog leuk:

SR www : Hebo ovaal 70, Shot, 19mm, Hebo krukas, MHR 2000 vario

Gilera Runner: C16 en 19 mm
SR 2000: Polini uitlaat
Typhoon: C16
Zip (van joost blies ook wel aardig, DR 70, 19 mm(helmbak) en Yasuni R

voor de rest nog een speedfiets,aerox met hebo gara, en voor de rest nog een paar onbegrensde scoots, de rest zijn van dames die begrensd blijven toeren.
 
Hier niks meer. echt kansloos. Toen ik net 16 was reed er wel redelijk snel spul rond

Aerox evo70 + Nardo en 21mm
SR Max met Evo50 en yasuni R en 17.5mm
dat waren pas tijden. dik 2.5jaar geleden nu

en oja ik kwam vorigjaar met MHR team70, team2000, 21mm. daarna ff met speed rep, 25mm en team2000.
 
hier een aantal standaard scooters en viva's, een Beta met een Hebo Gara ofzo, SF1 met Ixil Twin, Runnertje alles standaard met DR70 8P, Neo's met een of andere gare kutpijp, Standaard Italjet Dragster, MT5, Firefox met autowheelie en strx mijn Beta met Yasuni R en Hebo vario...
 
Last edited:
11 aerox/nitro
7 honda camino
3 boosters
2 crossmoto's
1 phantom
1 sr
2 speedfights
2 benelli's
1 fox
2 PGO's raar brommerkes
1 zip sp
1 runner
 
1 phantom + nrx
Benelli onbegrenst
Speedficht wrd begrensd
Kymco super 9 onbegrens
Peugeot buxy onbegrenst
3 keer derbi sm, 1 snellere
Zip ac sloom
mtx
3 X aarzrox onbegrensd
Euuh dat was het zo'n beetje wel
 
nou bij ons op school staan denk k 50 scooters. veel orginele uiltaatjes en een paar nr-xjes en zulke andere dingen ni egt gewelidig dus. alleen een derbi van een maat van mij ging wel hard en dat was volgens mij ook wel de snelste van de school. ging vlak 100 op de autoteller dus dat zegt genoeg. maar die gaat nu ook nog maar 60 want hij heeft een hele dure bekeuring en dat is die een beetjuh zat. verder staat er nog een super snelle neos van een forum member(ron58) maar k weet ni precies wat er onder hangt moet je maar een x aan hem vragen
 
1 Rally
2 Speedfights
1 Vivashitty
1 Buxy
1 Runner
1 Kwark
2 Aeroxen
1 Zenith
1 DNA
weet ik veel , soon mijn sr,....die gaat ze heerschen qua uiterlijk, maar das ook niet sow moeilijk

Opvoeren is hier een andere uitlaat (uitzonderingen daargelaten)
 



wacht maar
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
14 scoots met Technigas
1 met Hebo blauwe demper
1 Technigas met Mhr sticker
1 MetraKit



neej nu ben je niet volledig

ook nog aerox met yasuni Z
Sr met yasuni Z

en die tecnigas met mhr sticker is een power one en iedereen geloofd het ook nog 8P
 
tsja, veel scootz @ OVC in Almere...

Snelste is een gast met ARea 51, malossi auspuff, manston (als ik eht goed heb ) en een 21..

daarna kom ik met mijn neos met s2, (17.5) of 21, en DR70...

en verder nog een gaszt die meedoet met ook een area met evo 50 en polini evo auspuff..

en verder ja, al die gassies met gejatte en geripte scootz (ik noem geen afkomst of huidskleur) en met veel snelle onderdelen, maar dat valt neit onder mijn school
 
Geen zin lijst er neer te zetten(staan dr stuk of 60), maar 90% vd bromm's @ school zijn vrij saai (lees andere uitlaat, rest org)
Hoorde vandaag nog wel een leuke lopen (denk evo 70 of iets dergelijks)
 
1 echt snelle: Dragster MHR50, YasR, 17,5, MHR overrange, Doppler filter, Doppler powerbox en nog wat andere dingen.
En verder Jelmer met z'n ICE en YasR.
Verder véél Di-Techs en Aeroxen.
2 Jogs
Motorhispania
UrbanKid
paar WWW's
2 Streetmagics (waaronder ik)
3 DNA's
2 Sonics (1 sonic gaat 115@teller)
En allemaal met NRX of Technigas.....
 
hier @ kw1c weinig spannends(voor zover ik weet...)laatst was er iemand die indruk wou maken met een kapotte achterrem, maar de scooter van die gast maakte toen op een verpletterende manier kennis met een paaltje ( ik noem geen namen )
 
Originally posted by Rudy_W
Geen zin lijst er neer te zetten(staan dr stuk of 60), maar 90% vd bromm's @ school zijn vrij saai (lees andere uitlaat, rest org)
Hoorde vandaag nog wel een leuke lopen (denk evo 70 of iets dergelijks)

Vindt je het gek dat bijna alle scoot's op scholen saai zijn

Elke week rijden er wel wouten om de school :|

Maar bij mij op school zijn er ook maar weinig snelle scoot's, 70% standaard uitlaat. Rest snel uitlaatje, en een paar hebben een 70cc en daar houdt het wel zo ongeveer mee op. Mja is ook niet gek met al die wouten rond school

Roc ter aa Helmond.

Welke scholen zitte jullie eigelijk?
 
Geen Zundapps meer op school8) ? Slechte zaak!

Vroeger was 100 km/h per uur op mijn Zundapp genoeg om de rest van het brommerrijdend Comenius College in Capelle a/d IJ voor te blijven. Weet niet hoe het nu is. Zal mijn zusje eens vragen..
 
Op de Havo was ik volgens mij nr 3 ofzo met een MT met gare 70cc die 76 digi ging, dat zegt genoeg denk ik .
Snelste was een SR met DR70 en shot.

Op de Fontys was ik met m'n MTX 1 vd snelste en m'n NSR met 80cc (ding ging wel 95 digi ofzo met 9000 toeren, maar trok behoorlijk hard op ) was toen wel de snelste volgens mij.

Of iemand moet me uit m'n droom helpen.
 
Zo, runner is goed vertegenwoordigd...

Hier niet bepaald, ben de enige van school, met een runner. Verder, is er weinig bijzonders, tecnigas en nrx powerrrr en hoop standaard spul.

1 dude heeft een sr morini met mhr rep yasuni R en 21mm en die is nu de snelste...

Totdat mijn MHR is afgesteld :W
 
Hiero een stuk of 25-30

Paar puchjes en tomos
5x vivacity
4x aerox
3x runner
3x Speedfight 2
1x Speedfight 1 (de mijne )
3x Sr's
1x schakelbrommer (rieju ofzo?)

En nog wat zooi

Ik rij dan wel standaard met alles onbegrensd, maar volgend mij heb ik wel 1 van de snellere scooters hier op school. Ik weet dat 1 aerox en een speedfight 2 wrc mij eruit rijd (die wrc met iets van 5km/u verschil, die aerox gaat ong. 100 op de teller en ik 90 op de teller)
 
Ik geloof dan dat ik op de leukste schoolzit. Er staan een stuk of 100 scooters. Bevolkt door wel leuke dingen. Maar natuurlijk heb ik gewoon de mooiste sr van de school , niet erg lastig aangezien ze vaak niet verder gaan dan een andere kickstarter ofzo. En of ik de snelste ben.... hmm geen idee kijken hoe hij het doet na het afstellen. Arnoud is iig snel, verder staan er leuke schakels maar nou niet echt van de top. Ik zit iig bij de top , er zijn zeker snellere, maar niet veel.


Gigantisch veel runners en roxen hier.