This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

ik zit op het Spaarne College in Haarlem.

DNA ; DR70 ( 72cc ) + Tecnigas RS70cc pijp
DNA ; std behalve zn ninja twinner
Beta ark : heeft een hebo gara
Beta ark : Hebo Alu 70cc, Gianelli Shot, Multivar
Benelli 491 : Laser Xpro, dell 17,5, Hebo Vario
4 aeroxen met een NRX
TGB 303 std onbegrensd
Paar neosen std onbegrensd
Wat puchies/tomos
Peugeot TKR std onbegrensd
Suzuki streetmagic ; Polini 70cc ghisa, Metrakit verchromede uitlaat ( demper benedenlangs )

Italjet Dragster met een Jolly moto, kweenie wat er allemaal onder hangt, maar als die gozer wegrijdt maakt ie me toch en touren trekt hard ik denk dat dat de snelste scoot bij mij op school is.
 
er staan 20 scooters ofzo, en ik was met alleen een snelle pijp toendertijd het snelste, nu ik er niet meer mee naar school kom, is een sr met malossi 50 snel en black gun en een aerox met voor en achter vario plini en nrx de snelste . was echt een hele discussie tussen hun, toen hoorde ik ze zeggen dat er ook een snelle aprilia op school was, zo'n grote zware, dus die zou heus niet sneller zijn dan hun...
ik ga deze week dus weer eens met de scooter naar school....
 
ik en sjunt (ook MTcZ)(en ook een Beta Ark) zijn volgens mij wel verruit de snelste van school. volgens mij staan er verder geen brute scoots 50 % vd scoots heeft std. pijp of technigas ofzo. zit nog wel een jongen bij me in de klas met MHR 50/ athena pijp/17.5 DO/ speedcontrol/airspeed/snaar

mijn setup:

Beta ark LC

hebo alu 70 NG, tuned
mhr uitlaat
21 DO
multivar/ventilvar/snaar
speedclutch

sjunt:

Beta ark LC

mhr replica 70
c16
21 DO
multivar/ventilvar/snaar
doppler clutch
 
Originally posted by Razma
het valt me op dat er een hoop jongeren zijn die het echt geen bal kan schelen hoe hun scooter er uit ziet of hoe ie rijdt.. gewoon dat ie rijdt is voor hen genoeg...

Idd,mensen op school begrijpen echt niet waarom ik hem zovaak was en waarom ik al die snelle spullen koop

Bij ons op school staat ook niet veel vets,wel een stuk of 25 scoots.De snelste van de school zijn:
-Masterwww van het forum, Rs met DR73cc,21mm etc.
-Runner met Corsa Tuned en Blackswan 8P
-En ik
-Binnenkort de Amico van Black Phantom (als ie er mee naar school komt) zie Projecten

Er staan verder een paar Scoots met een technigas oid. en powerfilter.
 
Bij mij op school zijn er 3 snelle: 1 Aerox met hebo manston 70cc, een runner met getunede metrakit 70cc en dan de mijne nog met een getunede evo 50. De rest zijn allemaal standaard en paar onbegrensd.
 
Staan stuk of 40 bij ons op school, allemaal sloom 8) Vorig schooljaar toen ik ook nog scoot had was het wel ietsjes beter, toen behoorde ik met mn std cilinder ook tot de 'top'

Maja toen waren er wel van die boeren (Sorry Arne maar het zijn echte boeren ) die zeiden met de MT 140 te kunnen en dan een wedstrijdje niet aan durven

Kortom, niets speciaals @ Vechtdal College
 
Mja, bij mij (HBO instelling) staan vrij veel scooters nog, maar vooral hoog rag-gehalte (inclusief mijn snor Speedake die nu met Leo ZX ongeveer 55/60 haalt, en ja ik draag helm ).

Op middelbare school stond altijd iedereen te kwijlen bij een Phantom LC met MHR Rep en Blackswan Rolf had nog tijdje SR met Airsal en ik Benelli met DR en Metal. Dan was er nog een gast die zweerde bij Malossi giet 50 8P Niet echt veel soeps.

Edit: Iedereen stond altijd wat dwaas te kijken als Miles ff met z'n 180 Rennersprintgeval langs kwam Quote van zo'n 13 jarig gastje: 'Dat is vast geen 50cc'
 
Bij ons op school zijn een beetje rijdende dingen:
- Runner athena 50snel, yasuni R, 17,5mm
- Runner Malossi MHR replica, Technigas RS70, 17,5mm en malossi overbenging.
- Runner DR70cc + Shot. Echt muf maar rijd behoorlijk (std carb etc)
- Een runner met Polini 4 race. De cilinder lijkt std 50cc maar kan ook getuned zijn. voor de rest best mystrieus en hij heeft er geen verstand van. maar komt qua prestates ligt het rond de mhr replica runner.
- SR (mina hz)evo 50cc. rijd nu niet ivm politie.
- SR (morini) heeft hele tijd heel slecht gereden maar na 17,5 en beurt van dealer rijd hij als een zonnetje. Ut bleek dat er een polini gietijzer onderzat en dat met yasuni R en die 17,5 rijd redelijk qua koppel maar top is slecht.
- Area van mij was redelijk snel maar qua trekken was hetn iets. (iets met koppelingshuis)
- Nog zo'n muffe scoot. Aerox met een oude gianneli Radical en lijkt ook std cilinder. Trekt niet super maar top is zekerz mooi.
- De rest vooral aerox met yasuni Z
De rest is allemaal Aerox en vivacities en sr's
 
Maar iets van 30 scooters/brommers (gok ik).
Ik was gewoon de snelste met m'n SR2000 met standaard cilinder. :|

Maar nu is hij verkocht.
IK MIS HEM NU AL AAAAAAAAARGH!!

zo, lucht op.
 
Wij hadden 3 aeroxen model 2002 zwart.
Nu staat er:
phantom dr70 tuned, yasuni R, 19mm. Ik dus
Streetmagic gilardoni70 yasuni R 19mm. Die heeft al thuis liggen een Hebo alu Twins tuned en een mhr pijp.
aerox technigas
aerox nrx
Beta ycon ofzo
5x Sr waarvan 3 ditech's
Benelli
MT die 60 loopt
2 tomossen
3 neo's-en
2 vivacity's
Sparta Buddy
2 x TGB
2 x Kymco Dj Y50
firefox met Z
derbi Senda R
derbi supermotard
Honda vision
Honda SFX
peugeot fox
gare puch maxi
puch zip ac
gilera DNA
Kortom druk druk druk maar geen echte snellen
 
Last edited:
Bij mij op school is het ook niet veel soeps...allemaal std en sommige onbegrenst misschien 4 "snelle uitlaten".

Mijn is denk ik het snelst, vrij bizar want ik heb niet echt een spektakulaire setup Ik denk niet dat die afgeragde italjet f50 met kweenie voor uitlaat(nrx ofzo) en powerfilter sneller is

Mijn sr:

-polini speedclutch,speedcontrol,v-snaar,carbon membraamplaatjes
-yasuni R alu

kdenk dat ie iets 85/90 gaat maar dat heb ik nog niet getest heb net nieuwe zuiger namelijk.

Hier is t grut wat op school staat:

-2 neosen(waarvan 1 met laser x-pro,delta klots en rs24)
-4 speedfight 2's(x-race,wrc,blauw en geel)
-3 zwarte precies dezelfde aerox R's!(anders ben je ff niet origineel),1 gele aerox R en een blauwe R
-2 ditechs volgens mij allebei std(blauwe die heb aso boombox erin en zo'n grijze)
-1 motorhispania RX, best mooi ding geel met zwart en rossi bestickering ziet er als nieuw uit
-1 gilera SM
-2 runners(1 zo'n nieuwe sp pro, grijs met carbon spul en rode velgen erg mooi ding,andere blauw zwart ubergaar ding)
-2 vivacity's
-kymco dj
-dna volgens mij onbegrenst weet ik niet zeker
-en 2 italjet f50's, 1 met weggeroeste tg next en die ander weet ik niet wat voor uitlaat)
en dat was t wel ongeveer.
 
Originally posted by zjonnie
Mijn middelbare school was ook niks..
Op het laatst 1 aerox met dr70 en yas r ofzo..
En Peer die ook hier op het forum zit/zat met athena 50 die vrij aardig vlamde, weet niet wat die nu nog doet..

Blokje heb ik er nu onder liggen, komt hoop ik morgen me Z onder maar die moet nog recht gebogen worden. 17.5 komt terug, is nu weer 12 en evo vario met nieuw model hebo koppeling. Afgesteld op optrekken eigenlijk. Peeer heeft nu Hebo krukas met c4 lagers, dr 70 met Metal en 17.5. Moet er nu iedere dag mee naar Eindhoven dus kan geen vettere uitlaat.

Het is nu niet goed op school bij ons. Ik dalijk met vet spul, staat nu een Morini met dr 70, R en 17.5. Onbegrende RS en nog een Aerox met Z maar die heeft hem in de prak gereden. Rest is allemaal saai en standaard.
 
Originally posted by zjonnie
Oja dat wist ik trouwens wel, heeft Peter ooit verteld toen ik daar was.
Welke school zit je?

Carolus, wie ben jij dan? Misschien ken ik je wel.
 
Last edited: