This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

ik ging vroerger ook altijd @ me PR 1 runner @ school en later @ me speed dna en me speed-rep nrg +ralf+

ging overral heen met me scoot, ook all moest k @ me vriendin die 50 m verder woonde 8P dan deed ik er nog langer over om eerst me scoot te pakken uit me schuur dan daar heen telopen. |(
 
bij ons op school staan er rond de 25 scooters als het warm weer is veel mbk's (spirit's enzo) 2 sr en nog een hoop bazaar , en, er zijn er maar enkele die echt snel gaan , vindt hasselt nog altijd veel te gevaarlijk om brommer kwijt te spelen . hier rijden de flikken overal waar je kijkt
 
op me oude school hadden we er eentje staan (puch zip) met hebo manston 2 + gianelli shot, voor de rest alleen gare scooters!!
 
oude school, alleen maar std roxjes, beta's, maar 1 beta met speed, 21mm, c16

nieuwe school nog niet veel gezien, wel 1 hele chrome rox met twinner, en een beta met mhr team, 21mm, shot, mhr overrange
 
Bij mij op school staan 30 scooters met Speed, 28 Keihin, Overrange/Delta & Natuurlijk T2k/C20.

*Droom*
 
Bij mij op school 28 std. scooters. en 2 snellere... ik en maat..
Mijn :

Manston 2
Bidalot C20
Overrange kitje
Mhr rotortje
Delta clutch
VL14
Keihin 28 PWK

Zijne:

Pro race
Bidalot C20
MVT Onsteking
Keihin 28 PWK
 
op mijn school stonden redelijk wat snelle scooters en paar standaard
3 aeroxen, 1 70cc en 2 50cc - 70cc ging 120, 1 50cc ging rond 90 en andere was standaard
2 runners 50cc - gingen allebij rond 80
motorhispania rx 50cc - ging rond 90
aprilia rs 50 cc - ging rond 90
2 speedfights 50cc - gingenallebij rond 80
x8rs (de mijne) 50cc - ging toen 65
Malaguti firefox 50cc - ging rond 80
Malaguti phantom 50cc - ging rond 60
puch maxi 70cc - ging rond 80
en nog wel un paar
 
Last edited:
Ik was op school met me runner de snelste
hebo giet 70cc
17.5mm
tecnigas next

De rest was allemaal std of onbegrensd.
 
Poekoek said:
Je vergeet mijne :W
Owjah, die

Nah, er hebben 2 a 3 jaar terug wel hard rijden scoots gestaan...
Iemand met Hebo-zooi der onder en die reed wel rond de 100 digi ofzo
 
nie zo vet meer van die cheapass peugootjes buxy, zenith en veeeeel vivacity's!!!! een paar vette als en area en die van mij of course!! mar niet echt speciaal ofzo
 
f15rider said:
nie zo vet meer van die cheapass peugootjes buxy, zenith en veeeeel vivacity's!!!! een paar vette als en area en die van mij of course!! mar niet echt speciaal ofzo

het stinkt hier naar eigendunk :X
 
nou bij mij op school (hilverusm)
is er dus geen een scooter met een snelle uitlaat.
er zijn wel 3 mensen die 3x in het jaar met hun scooter naar school komen, maar die staan r dus haast nooit.
1 is zo'n whitepower ding van scootercare, andere een phantom met roze top en o dat was et al weer....oja en ikke===prorace====
 
Bij mij op school staan welgeteld 2 scooters (een ditech en een viva) en er staat soms nog een Puch (als dat ding rijdt)
 
Op mijn oude school (de RGO middelharnis) Stond maar 1 mooie baasmakende scoot en die was van Sven... De oppermacchtige +ralf+ SR Malossi +ralf+

Luvv that Scoot :love:
 
Bij mij @ school stuk of 15 a 20 scooters + schakels en 1 of 2 puch of foxjes. het enige dat ik er kon zien was een katana met zx die iet of wat sneller was voor de rest ben ik daar de uitsteker denk ik
 
Niet echt veel bijzonder hier @ the havo. Staan veel scooters maar lang niet allemaal opgevoerd. Denk dat ik 1 van de snelsten ben met mn stnd getunde cilinder, multivar, 17,5mm, reverse.... ik bedoel maar Straks corsa 70 en dan misschien wel DE snelste